(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAY Kİ, BAMPİCAMPİNG şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAY Kİ, BAMPİCAMPİNG şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kısıtlı zamanımda şimdi ne yazayım ki... her satır arasına ince zeka ile sıkıştırılmış keşfettiğim muhteşem gerçekleri sıralamaya başlasam yorumum uzar giderr...bir kere okunup kenara koyulmaya layık bir şiir değil bu... okumalı ara sıra, her okuduğunda kelimeler arasında saklı kalmışları keşfetmeli...ah o tek Gerçek´e yaklaştıran, ısındıran, bu dünyanın zevki sefasının insana ne hazin bir son hazırladığını gözler önüne seren, insanı/bizleri silkeleyen hatta bakış açımızı bile genişleten bu şiirleri yazandan Allah razı olsun...yüreğiniz hiç susmasın efendim...
istemeye devam et.. tam tersi ..İstemeye devam et.. tam tersi… ….İstemeye devam et.. Tam tersi!…
Ve say ki!.. ölüp gideceğiz say ki, ölüp gideceğiz… ***************** ölüp gideceğiz... kavgaya kalp kırmaya çalmaya çırpmaya ve dilenciliğe ne gerek var ölüp gideceğiz.... tebriklerimle şair....
ALLÂH’I aklı ile,ve de hakkı ile bilenlerin,hiçbir zaman,hiçbir yerde,hiçbir şey kaybetmesi mümkün değildir. ALLÂH’I BİLMEK ALLÂH’I SEVMEK ALLÂH’IN TAKDİRİNDE SEVĞİ İLE ERİMEK; Her var edilenin vazifesidir.(Hakikat-1)
SAY Kİ, BAMPİCAMPİNG Dikkatlice ve tekrar tekrar okudum Tema ve ifade tarzınız çok güzel Selamlar sunarım
çok derin di şiirin üstadım.... herkes eteğine ne topladıysa onu götürecek... eğer varsa bir dirilme günü... rüzgar eken fırtına biçicek... o günün dehşetinden yaradana sığınırım... üç günlük dünyada kulların bir mahkemesi varsa ve suça bir ceza veriliyorsa... yarın mahkemeyi kübrada gör halini... sana kalmış dünyada ne istiyorsan al işte orda.... ve sayki...ölüp gideceğiz... toprak olcağız hesap soran olmayacak ,yaptıkların yanına kar kalcak....peki ya ya bir hesap günü ve cehennem gerçekten varsa?
yazan yüreğin dert görmesin... tebrik,selam ve saygılar.....