Ben hiç ağlamadım , Canım acımadığından değil Aksine bilirim acıdan bir kalbin nasıl ağrıdığını. Ağlamadım çünkü, Fırsatım olmadı Elime dökülen onca göz yaşını kurutmaktan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben hiç ağlamadım , Canım acımadığından değil Aksine bilirim acıdan bir kalbin nasıl ağrıdığını. Ağlamadım çünkü, Fırsatım olmadı Elime dökülen onca göz yaşını kurutmaktan…
Kutluyorum güzel dizelerinizi. Saygı ve selamlarımla.
Gözyaşları ellere dökülmeye başlamışsa eğer, taşmış olmalı gönüle dolanlar. Orada ki yanan bir yerdir orası, sinedir nâr-ı sevdânın durağı. Son durak olmuş sinede vefâsızın hüzünleri yakmakta acımadan gönülleri. Gözyaşları umarım sevgilerin karşılıklı olduğu anlarda da aksın ki sevinç gözyaşlarına tahvil oluna. Kutlarım güzel bir şiir, hüzünlü bir duygu ve belli ki yaşanmışlığı olmalı. Saygılarımla.
Canım acımadığından değil
Aksine bilirim acıdan bir kalbin nasıl ağrıdığını.
Ağlamadım çünkü,
Fırsatım olmadı
Elime dökülen onca göz yaşını kurutmaktan…
Kutluyorum güzel dizelerinizi.
Saygı ve selamlarımla.