Ruhumun ışığı...
Eğer bu aşktan birinin gitmesi gerekiyorsa sen git!
Bana bana hep bana Dön bak... Seni sarıp sarmaladım, Kollarımda olman şart değil. Bazı şarkılar yakın tutar âşıkların arasını. Eğer bu aşktan birinin gitmesi gerekiyorsa sen git! Seven kalp asla unutmaz. İçinde ki güzellik asla eskimez. Ateşler içinde yanar ateşe doymaz. Herkese uzak olduğun bir anda Gördüğünü düşün beni Sevginin sessizliğini oku bakışlarımdan. gelincik |
Şiir, bir ayrılık ihtimalinin yarattığı duygusal karmaşayı ve üzüntüyü konu alıyor. Şair, sevgilisinden ayrılmak zorunda kalma fikrini reddediyor ve ona olan bağlılığını ve sevgisini güçlü bir şekilde ifade ediyor.
Fedakarlık:
Şair, sevgilisi için her şeyi yapmaya hazır olduğunu gösteriyor. Hatta ayrılmanın acısını o çekse bile, sevgilisi için gitmeyi kabul etmeye istekli olduğunu söylüyor.
Unutulmaz Sevgi:
Şair, sevgilisinin güzelliğinin ve sevgisinin asla unutulmayacağına inanıyor. Ayrılık olsa bile, bu sevginin kalbinde sonsuza kadar yaşayacağına dair inancını dile getiriyor.
Sessiz Sevgi: Şair, sevgisini kelimelerden öte, bakışları ve sessizliği ile de ifade ediyor. Sevgilisi ne kadar uzak olursa olsun, ona olan sevgisini hissedebileceğine inanıyor.
Şarkı ise müziği aldı götürdü , şiir hiç ayrılamayacak yanyana da gelseler, birbirlerine hiç itiraf edemeyecekleri gizli bir alemde, ruhlarının her daim birbirinden hem gizli hem bilinen bir sekilde dans eden iki sevgiliyi anlatıyor.
Onlar sussa da, konuşsa da, yakında yanyana olmaya başladıklarında da, uzak düştüklerinde buluştuları gizli bir düş sokakları var. Ama bilip söylemeyip gülüyorlar yanyana geleceklerinde, o düş sokağı hep yaşayacak😊😊