(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vakit son kadem… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vakit son kadem… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitemli duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duygu dolu yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler diliyorum.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Şiirinizdeki derin ve düşündürücü mesajlarınız için tebriklerimi sunarım. Metninize daldığımızda, insanın ömrünün kısa ve geçici olduğunu, bu geçiciliğin içinde manevi değerlerin ve ahiret inancının önemini vurguladığınızı görüyoruz. Her dizede ölüm gerçeğiyle yüzleşme ve bu gerçekle yaşama şeklimiz üzerine düşündürücü bir ton bulunuyor.
Şiirinizin başında, maddi zenginliklerin ve dünyevi varlıkların geçici olduğunu, asıl değerin manevi kazanımlar olduğunu anlatıyorsunuz. "Yol yakın vakit var yok ki metelik" dizesiyle, zamanın önemini ve ömrün değerini hatırlatıyorsunuz. Bu dünyada her şeyin bir sonu olduğunu, insanın da ölümle yüzleşerek bu gerçeği kabul etmesi gerektiğini ifade ediyorsunuz.
Şiirinizde insan ilişkilerinde vefa, aşk ve özlem konularına da değiniyorsunuz. "Göz yaşı dökenler ister vefayı" dizesiyle, gerçek sevginin ve bağlılığın önemini vurguluyorsunuz. Ancak, dünyevi çabaların ve zevklerin geçici olduğunu, asıl hedefin manevi bir yükseliş olduğunu da belirtiyorsunuz.
"Ahiret bakidir bu dünya yalan" dizesiyle, dünyanın geçici ve illüzyon olduğunu, asıl gerçekliğin ahirette olduğunu vurguluyorsunuz. Bu düşüncelerinizle okuyucuya, yaşamı doğru değerlendirmenin ve manevi kazanımlara odaklanmanın önemini hatırlatıyorsunuz.
Son olarak, "Bir kefen birde sen mezarda kalan" dizesiyle, insanın dünya hayatının sonunda yalnızca kefenle ve yaptığı iyiliklerle kalacağını ifade ediyorsunuz. Bu gerçeklikle insanı, hayatı anlamlı kılmaya ve manevi kazanımlar elde etmeye teşvik ediyorsunuz.
Şiirinizdeki derin anlamlar ve incelikli ifadelerle, okuyucuda derin düşünceler uyandırıyorsunuz. Sözlerinizin içtenliği ve samimiyeti, insanın ruhuna dokunuyor ve düşündürüyor. Şiirinizin sizi anlatan bir ifade olduğunu düşünüyorum ve bu değerli eseriniz için size sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Değerli şairim sayfanızda akıcılığıyla anlam ve anlatımıyla güzel bir eser okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Yüreğine emeğine ellerine sağlık, Değerli kalemdaşım, Güzel yürekli dost, Sözlerini büyük bir beğeni ile okudum, Okur iken keyif aldım sizi ve kaleminizi, İçtenlikle kutlar esenlikler dilerim.
Değil mi ki
Başı belli sonu belli…
Tebrikler