Ben ki yaradanın aşığıyım, Aşığın ahını bilmez misin sen? Sevdiğine söz gelse yüreğin yanar, Yanan yürek ahından korkmaz mısın sen?
Yaradana yoktur diyorsun da sen, Gönlümdeki sultanı bilmiyorsun sen! Gönüller sultanına çatıp gezersin, Sonra da öldürecekler diye ağlar gezersin, Bire ahmak yaranına dokunsalar; Söyle neylersin ?
Ha onlarda çıkarlara dokundun ondan ederler, Yaradana laf etmişsin dertleri değil, PUT gördüklerini seviyorsun ya sozde sen, Çiğnemek istemeleri işte bundan bil.
Saldırdığın alemin padişahı hiç mi akıl yok ? Varsa gazaba gelirim hiç demiyorsun, Kulakta vizıldayan sinek gibisin, Bin türlü belada okusam sana, Başına geleni sen kendinden bil.
Yaradan var mı yok mu bilmem diyorsun, Olduğunu düşünmüyorum yoktur diyorsun, Kıçın yırtıyorsun aslında,varım diyorsun, Yoksun varlık sahibi var iken sen.
Ya idrakten yoksun ya da piyonsun, Her ayetin kendi içinde verdiği dersi var, 6236 ayet anlatamamışsa, Anlatmakda bostur davul zurnayla.
Atamıda diline dolama kafir, Dua ile kurulan meclis vatandasın bil! Dinsiz yaftası vurmak isteyenin; Ekmeğine yağını sürdürmem kâfir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAFİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAFİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.