Gözleri var elalı, sevdası var belalı, Şu dünyanın içinde, yoktur benden sevdalı, Gözlerin elasına,tutuldum sevdasına, Süründurur öldürmez, sevdanın karasıda.
Ah ile revan etsem, fayda etmiyor yare , Şu sazımın teline, onca vursam ne çare, Merhametin m’sini, gidin söylen o yare, Sevdalığın yangını, dayanılmaz bir çare.
Kor oldu kule döndü, şu garibin yüreği, Hasret çekmek bi yana, öldürüyor sözleri, Hançer vurur yüreğe, kanadıkca kanadı, Hep ettiği banadır, eller kınalar yaktı.
Yandı bagrım sönmüyor, hiç ateşi dinmiyor, Bu zalımın kızı da, zerre insaf etmiyor, Deve hendek atladı, dönüp de bir bakmadı, Can çekişir ruhumda, azrailde yokladı.
İndim dere kenarına, karşımda buldum seni, Erdim tükendim de, seveceksen sev beni, Daha ne edeyim söyle, karşıma aldım alemi. Bunca kahır buca çile, seni sevdim diye mi ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Azrailde Yokladı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Azrailde Yokladı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.