Gelin hele gelin oturun hele Hallesip de biraz dertleşelim Memeleket ahvalinden söz edeceğim, Banane diyen varsa kalkıpda gitsin. Atı aldım üskudarı geçtim dedi Dün sövdüklerıne bugün dost dedi Dost dediklerini düşman bildi. At itini it iziyle bir eylediler Dört nala şimdi ülke gidiyor gardaş Rant vurgun gasp yolsuzluk yetmedi Vatanı satısa cıkardı gardaş Mafyası çetesi kol geziyorken birde Bilimum milletler cirit atmakta Sınır denen bir şey kalmadı gardaş Sen ise yoksulluk borç içinde yuzersin Kendisine birde saray yaptı gardaş Ülkeden daire alana peynir ekmek gibi kimlik dağıttı gardaş Mazlum dedi tuttu ne kadar örgüt varsa vatana soktu BOP baskanıyim dedi de uyanmadı kimse Vatanda Tek bir millet ismi ile yaşar giderken Kürt gardaşı ayrı bir milleten saydı la gardaş Orta doğu ana dolu kan gölü gardaş Şu hain örgütle siyaset kisfesinde pazarlık yaptı Döndü dediki bunu hep bunlar yaptı (fetö) Onuda devlete asıl o soktu Böyle bir cambaz görmedim gardaş Cematler devleti oldu aziz Devlet Dincileri ülkeye baş etti gardaş Her cemate bir bakanlık verildi Bunuda ben yapmadım diyecek gardaş Bilirim sende farkındasında Ne uğruna susuyorsun bilmiyorum gardaş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne uğruna susuyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne uğruna susuyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.