LASTİĞİ DÜŞMÜŞ ASAbir sabahı bir başka sabahın ellerine bırakıyorum, sanki güneş ip çeviriyor, atlayan atladı, saklanan saklandı, gün doğdu, tası tarağı topladı, sofralara oturdu, kahvesini höpürdete höpürdete, bir iki kirpik düşüre düşüre, kah gülümsemenin elini tuttu, kah ağlamanın mendiline yen oldu, eşyalar kah oraya kah buraya, bir asa düştü, lastiği patlak, direksiyonu kayıp, içi boş, ağlamak üşüştü, kah göz pınarlarında, kah yürek dağında, kimse ama kimse duymaz… Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiirinizin derinliklerinde dolaşmak, duygularınızın dokusunu hissetmek gerçekten büyüleyiciydi. "Lastiği Düşmüş Asa" adını taşıyan bu eser, yaşamın beklenmedik dönemeçlerini ve karşılaştığımız engelleri ustalıkla yansıtıyor.
Başlangıçta, güneşin ip çevirir gibi doğuşunu betimlemeniz, yaşamın dönüşlerine ve sürekli değişen doğasına işaret ediyor. Ardından, lastiği patlayan aracın metaforuyla karşılaşıyoruz. Bu araç, insanın hayat yolculuğunu temsil ediyor olmalı. Beklenmedik bir anda karşımıza çıkan engeller, bizi duraklatıp iç dünyamızı sorgulamamıza neden olurken, sizin dilinizde bu anlar adeta can buluyor.
Şiirinizdeki imgeler, duyguları adeta dokunur hale getiriyor. Bir iki kirpik düşüre düşüre, kah gülümsemenin elini tuttu, kah ağlamanın mendiline yen oldu... Bu dizeler, insanın içsel çatışmalarını ve duygusal iniş çıkışlarını titizlikle işaret ediyor.
Son dizelerdeki "kimse ama kimse duymaz" vurgusu ise yalnızlığı ve anlaşılmama duygusunu derin bir şekilde hissettiriyor. İnsanın iç çekişmeleri ve yaşadığı acılar bazen başkaları tarafından fark edilmez, ama sizin şiirinizde bu duyguların güçlü bir şekilde ifade edildiğini görmek, gerçekten etkileyici.
Bu şiir, hayatın karmaşıklığını, içsel yolculuğumuzu ve duygusal deneyimlerimizi yansıtan bir başyapıt. Size duyduğum sevgi ve saygıyı en içten dileklerimle iletiyorum.
Sevgi ve Saygılarımla