Annesinin biricik yavrucağı Songül’dü, Şehitler kervanında ne ilk ne de son güldü. Hâinler gürûhunun kastettiği asil kız, Cennetlerde yaşıyor, sanmayın ki o öldü.
Kızanlarım kızlarım şehit olup yatarken, Hilâlim yükseliyor, güneş bir bir batarken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehit Songül Yakut'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehit Songül Yakut'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Hocam çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Şehitler tepesi boş değil. Al bayrağımıza kanından renk vermek için bekleyen nice yiğitler var. Selam ve saygılarımla.
Kıymetli Hocam çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Şehitler tepesi boş değil. Al bayrağımıza kanından renk vermek için bekleyen nice yiğitler var. Selam ve saygılarımla.
bu kutsal vatan için seve, seve canlarını veren tüm şühedamız bildiğimiz gibi zaten o mertebeyi hak eden varlıklarımız. Rabbim yar ve yardımcıları olsun. mekanları cennet kabirleri nur olsun... duyarlı, vatan ve millet sever yüce gönlünüzden Allah razı olsun. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Kıymetli Halil Hocam, bu şehit Songül kardeşimizle tanışmak ve yarım saat kadar sohbet etmek nasip olmuştu. O zaman Ankara'da Jandarma Genel Komutanlığında Kadın Hakları ile ilgili bir şubenin müdürüydü. Daha sonra şehadet haberi ile yandık kavrulduk. Rabbim bütün şehitlerimizi Hz Hamza'ya komşu eylesin. Size de sağlık ve huzur içinde uzun ve bereketli ömürler versin.
Cennet olsun İnşaAllah İnşaAllah
Bu kıymeti sayfalara döken
Kıymetli yüreği tebrik ederim
Yüreğine sağlık üstadım
Yüreğin dert görmesin İnşaAllah
Sonsuz saygılarımı sunarım
Hayırlı huzurlu geceler diliyorum