(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GELİRSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GELİRSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı,ı , o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun . Hocam Almanyada bulunduğumdan dolayı dışarıda bulunduğum sırada telefonum aktif değil ancak eve geldiğim zaman müsait olduğunda sayfaya giriyorum onun için zamanında yorum yapamıyorum bazen puan verip geçiyorum onun için affınızı istiyorum lütfen mazur görün Sonsuz saygılarımla Allah’a emanet olunuz esen kalınız.
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: Kemal Doğanay
Sen gelirsen, neler olmaz ki dedirten güzel bir şiir olmuş. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğiniz antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.
Çok derin ve kesintisiz bir bağlılık bu sevgili Kemal Hocam. Hem tebrik ediyor, hem de Rab'bimden yardımlar diliyorum. Sağlıkla Allah'a emanet kalın. Selamlarımla...(Aksakal)
Yine kuşlar uçar Yine çiçekler açar, SEN GELİRSEN!.. Kemal DOĞANAY
Çiçeklerin güzellikleri ile Kuşların cıvıl cıvıl sesleri Donatılmış bir eser Yüreğine sağlık Kemal hocam Yüreğin dert görmesin İnşaAllah Sonsuz saygılarımla sağlıcakla Mutlu pazarlar dilerim
Allah razı olsun
sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardı,ı ,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla