Hz Allah’ın mükafatı da büyük Cezası da büyük Mükafatı dünya da Kemal’ini ahirette cennet ve cemalini bahsetmesi Cezası dünyada rutubet nem ahirette cehennem Kimseyi en küçük bir zaman dilimi düşürmesin Dua eder değerli dualarınızı beklerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mükafat ve ceza şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mükafat ve ceza şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin!..insanın değeri, yalnız Allah’a kul olup O’nun dışındaki şeyler karşısında özgürleşmesidir. İnsan için en büyük suç ise –ister sözleriyle olsun, ister eylemleriyle olsun– ona kendi benliğini, gerçek insanlığını ve gerçek insanlık değerini, izzetini, onurunu kazandıracak temel kaynak olan Allah’ın dinini asılsız saymasıdır; insanoğlu yoldan çıkmışlığını sürdürdükçe dünya ve âhirette türlü şekillerde cezalandırılmaktan yakasını kurtaramayacaktır.
Dua ve Amin! Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: . Emeğiniz antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Sevgi ve saygılarımla... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.
Sağlıcakla.Saygıyla.