GAZZE YETİM KALDI
GAZZE YETİM KALDI
Yerleri gökleri yaradan mevlam Mahşerine isyan etmem amenna Bilirim savaşan sıradan insan Düşman ihtirasta bitmem amenna Gazze neden yetim kaldı yıllarca Üzerine balyoz inmiş sollarca Katliyamı alev alev kollarca Dut yemiş bülbülü yutmam amenna Bugün seslenenler gör küs içinde Dağları çölleri bak pus içinde Çektikleri bitmez halk yas içinde Çaresizliğimden gitmem amenna Müslümansan insan hakları da yok Pes dünya yalana benim karnım tok Vicdansız kansızlar sizde oyun çok Gamsızca yan gelip yatmam amenna Deprem sel olunca sen ben olmazdı Dünya kulak verse zalim kalmazdı Susanları şeytan alıp çalmazdı İyiye kötüyü katmam amenna Şimdi yetişmezsen neslin bitecek Mazlumun borusu birgün ötecek Hepinize geçmiş gelip yetecek Çamuru balçığı tutmam amenna TUBA DEVRİM (GÜLCE &DEVRİ) |
Aynı hassasiyetin Çin'deki kıyımdan geçen Uygur Türklerine pek rastlanmaması ise ülkedeki ruh halini yansıtır.
Dünya 200 yıldan fazladır birkaç vahşi insan ve onların güdümündeki kuklalarca yönetilmekte.
Dünya nüfusunun nasıl bir paylaşımla savsşlarla kırdırılıp yok edilldiği 2 dünya harbiyle malümunuz.
Gazze olayı büyük İsrail denilen küresel destekli bir planın bir ayağı.
Aslında iş 2000 başı Amerikan ikiz kulelerinün vurulmasıyla batının Mezopotamya, Avrasya topraklarına açıkça dedikleri gibi işgalle ve yıllar öncesinden halklara alıştıra alıştıra duyuruldu.
Lourince'ları bitmeyen İsrail ve ingilizler Mezopotamya bölgesine işgaline yarım asırdan fazla çalıştılar be sonuçta küresel dünya devletine giden ilk aşamalar gerçekleşti.
Gazze bir stratejik plan.
Bu planda kuzey biz yani Türkiye var.
Halk 60-70 yıldır zaten ki eğitiminden, tarihine kadar soykırıma uğradı ve uğruyor.
Bunlar bilinen akıllı insanlar tarafından söyleniyor.
Yeşil kuşak projesi adım adım gerçekleşti vahşi batı için.
İlerdr aynı Gazze olayı bize de meydana gelecek.
Birileri gönüllü toprakları verdiklerini ben daha o seneler canlı canlı duydum ve izledim.
O zaman sıra nereye gelir iyi düşünsün insanlar.
Birileri gelip resmen Gazze gibi işgale kalktığında aynı 1963Kennedy suikastinden sonra ki Amerikan ahalisi gibi duyarsız ve çöküş içerisinde olduğu anlaşılır.
Sömürgeciliğin icadının sahibi vahşi batı tarih boyu değişmedi ve şimdi de aynı.
O yüzden Gazze bir adım.
Ayrıntılı ama benim için kısa dipçeyi eklemek istedim.
Emeğinize sağlık hanım efendi...