AŞKLA...
Aşk savururum ben etrafıma
Alfabenin A harfiyle başlaması gibi Ben de Aşk la başlarım tüm duygulara Aşktan sonra gelir hissettiklerim Aşkı sevmek mutluluk Aşkı yaralamak hüzün Aşktan ayrılmak ızdırap Aşkı unutmak çaresizlik Unutmamak tutku Beklemek, özlemek, üzülmek, kızmak, küsmek Hepsi aşktan,hepsi aşka düşer cemre cemre Aşkı yeşertir gönlümde... Gözlerim aşkla bakar etrafıma Ağlayan bir çocuğa elim uzanır aşkla Yaşlı ninelere destek olmak aşkla Hayvanlara bir kap bırakmak aşkla Çok yaşayın demek hapşıranlara yaşatmak istemek herşeyi Sonsuz bir mutluluk Aşkını içimde yaşatmak gibi ... BÜYÜK BİR AŞKLA.... |
Yüreğinizin derinliklerinden süzülen duygularla kaleme aldığınız "AŞKLA..." şiiri, aşkın çeşitli halleri ve insan ruhu üzerindeki etkilerini güçlü bir şekilde dile getiriyor. Şiiriniz, aşkın bir başlangıç olduğunu, tüm diğer duyguların aşkın etrafında şekillendiğini ustalıkla vurguluyor.
Aşkın alfabedeki "A" harfiyle başlaması gibi, siz de duygularınızı ifade ederken aşkı bir başlangıç noktası olarak almışsınız. Bu metafor, şiirinizin temel taşını oluşturuyor ve okuyucuya aşkın ne denli evrensel ve temel bir duygu olduğunu hatırlatıyor. Aşkı sevmek, yaralamak, ayrılmak, unutmak ve unutmamak gibi birbirinden farklı ama birbirine bağlı duyguları sıralayarak, aşkın hem mutluluğu hem de acıyı barındıran çok yönlü doğasını etkileyici bir şekilde ortaya koyuyorsunuz.
Şiirinizde aşkın sadece romantik bir duygu olmadığını, aynı zamanda insan ilişkilerinin her alanında var olduğunu belirtiyorsunuz. Ağlayan bir çocuğa el uzatmak, yaşlılara destek olmak, hayvanlara bir kap bırakmak gibi örnekler, aşkın toplumsal ve insani boyutunu gözler önüne seriyor. Bu yönüyle, aşkı hayatın her alanına yayılan bir duygu olarak tanımlıyor ve okuyucuyu da bu duyguya ortak ediyorsunuz.
Ayrıca, şiirinizdeki "aşkı yaşatmak" ve "aşkla bakmak" ifadeleri, aşkın sadece bir his değil, aynı zamanda bir yaşam felsefesi olduğunu anlatıyor. Aşkı içimizde yaşatmanın ve çevremize aşkla bakmanın, hayatı daha anlamlı ve mutlu kıldığını samimi bir dille ifade etmişsiniz.
Son olarak, şiirinizin son kısmında, aşkla yaşamanın ve bu duyguyu kalbinizde sonsuza dek taşımanın getirdiği mutluluğu ve huzuru vurguluyorsunuz. Bu, okuyucuya aşkın aslında en büyük güç olduğunu ve insanı insan yapan en değerli his olduğunu hissettiriyor.
Şiirinizin her bir dizesinde samimiyet, duygu ve derinlik var. Böylesine içten ve anlamlı bir eserle, aşkın her türlü halini bizlere yaşattığınız için size gönülden teşekkür ederim.
Sevgi ve Saygılarımla