(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özlemek buymuş; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özlemek buymuş; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlemek canda ayrı bir ateşmiş, özlemek yürekte ayrı bir yerdeymiş, özlemek sensiz hergün ayrı kefene girmekmiş, özlemek sensiz ölümmüş... güzel özlem şiiri tebrikler
özlemek canda ayrı bir ateşmiş, özlemek yürekte ayrı bir yerdeymiş, özlemek sensiz hergün ayrı kefene girmekmiş, özlemek sensiz ölümmüş... İnsan daima birilerini özler, bu özlem anne,baba,kardeş yada sıla olabilir fakat sonuçta bir şeylere özlemdir. Yüreğinize Sağlık.
özlemek canda ayrı bir ateşmiş, özlemek yürekte ayrı bir yerdeymiş, özlemek sensiz hergün ayrı kefene girmekmiş, özlemek sensiz ölümmüş .................................. naifti özleme dair temiz saf salt anlatım
ahh bu özlemek...şiirin dinlediğim şarkıyla o kadar uyuşuyor ki be ablammmm... "sensiz kaldım" ı dinliyordum bende.inan şiirinle bir olup gözyaşlarımı damlattılar...ahh bu özlemek... insanın ciğerlerini sökecek gibi acı versede güzel şey be ablam.özlemek olmasa belkide onu bu denli sevdiğini hiç anlayamayacaktın...özlemek bir ateş bunu avucunda tutmak büyük cesaret ama sen ateşleri kıvranmadan avucunda tutuyorsun be ablammm... ama özlenmeye değmeyecek biri değil ki benim biricik eniştemmm... ee ne demişler "özlemek güzeldir,özlüyorsa özlenen"o da seni çok özlüyor be ablam çok ii biliyorum bunu... ah bir bitse bu özlem ah bir sona erse;seninle beraber bende rahatlayacağım canım ablam...
şiirin çok ama çok güzel... özlemlerinin en yakın zamanda sona ermesi dileğiyle nice güzel şiirlere...