(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDATMAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDATMAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karısını aldatmak çok kötü bir olay ama b adam bu olayı bir köpeklemi yapıyor yoksa başka bir bayanlamı tabi bayanıda o kandırıyor evli olduğunu bildiği hale beraber olmaktan kaçınmayan hiç bayn yok karısını aldamak gibi alçaklık yapan adamlar vardıra kocasını aldatan kadınlar yoktur........
İşler normal giderse herşey güzel ama bir yerden sekte olursa o zaman söz düellosu başlar....... ....................................................................................................................................
Bir yanda karısı, Bir yanda sevgilisi, Bir yanda ise çocukları, Söyle be kansız adam; Bu işin sonu neye mal olur... aldatmak aldanmak her ikiside hos olmayan cirkin sey tebrikler
Aldatmak birde hoşuna gider, Geçmiş karşısına nasılda güler, Onun bu haline kargalar güler, Be şerefsiz adam seni kim neyler...
Bir yanda karısı, Bir yanda sevgilisi, Bir yanda ise çocukları, Söyle be kansız adam; Bu işin sonu neye mal olur...
Sadakat beklemek sadık olanlarınhakkıdır. Sadık olamayan sadakat beklemeye hakkı yoktur. Çok güzel belirtmişsiniz duygularınızı. Anlayana tabiki. Tebrikler..........
EVET HEMDE HİÇ HOŞ DEGİL HOCAM AMA NEYAZIK Kİ GÜNÜMÜZDE EN ÇOK YAŞANAN ŞEYLERDEN BİRİ ARTIK ALDATMAK OLDU. RABBİM SABIR VERSİN AİLELERİNE VE YOLDAN CIKANLARIDA RABBİM DÜZELMEK NASIP ETSİN.HOCAM YORUMUN İÇİN TŞK EDERİM...
söyle be şerefsiz adam satılırmı yüreğim sevdam belanı verir elbet Mevlam batalıkta yaşayan bataklıkta can verir ne kersen biçersin döktüğünü içersin rüzgar eken fırtına biçermiş haramdan bataktan kim mutlu olmuş gayrı meşru muhabbetin sonu musibetmiş eden bulur ağlatan ağlar satan satılır yakan yakılır yıkan yıklır etme bulma dünyası Allah var hesap günü var saygılar sevgiler ablam....
Karısını aldatmak çok kötü bir olay
ama b adam bu olayı bir köpeklemi yapıyor
yoksa başka bir bayanlamı
tabi bayanıda o kandırıyor
evli olduğunu bildiği hale beraber olmaktan kaçınmayan hiç bayn yok
karısını aldamak gibi alçaklık yapan adamlar vardıra kocasını aldatan kadınlar yoktur........
İşler normal giderse herşey güzel ama bir yerden sekte olursa o zaman söz düellosu başlar.......
....................................................................................................................................