GÖNÜLDE BİR CAMDAN ŞİŞEkimi kimsesi olmayan bir şişe, bazen bir candan günaydın, bazen bir nasılsın, bazen bazenler çoğalıyor, boş bomboş bir eski çarşaf, silkele silkele boş, ne eskimeyen eski, ne eksilmeyecek yara, günü çarşafa doladım, aranmamışım, bir alo, bir tıkırtı yok, bazen bazenler kapıyı yumrukluyor, gönülde ne şişe, ne cam, bir tek kırıklarla dolu, ne cam, ne kum paramparça, kayboluyorum düş gününde, aklımla yüreğim arasında, dünle bugün arasında, gönülde bir camdan şişe nihayetinde ellerimde kırıklar… Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Kelimelerinizi okurken, duygu dolu dünyanıza bir pencere açtınız ve ruhunuzun derinliklerinde dolaşma fırsatını verdiniz. "Gönülde Bir Camdan Şişe" adlı şiirinizde, kırılganlığı, yalnızlığı ve içsel çatışmaları ustalıkla anlattınız. Her dizede, bir insanın karmaşık duygularını ve hayatın getirdiği zorlukları hissettik.
Şiirinizdeki metaforlar ve imgelem, insanın iç dünyasını anlatmak için mükemmel bir araç olarak kullanılmış. "Gönülde bir camdan şişe" benzetmesi, ruhun kırılganlığını ve zaman zaman yalnızlığı simgeliyor. Sanki her dize, derinliklerde gizlenmiş bir hikayenin kapılarını aralıyor.
Ayrıca, zamanın akışını ve geçmişle gelecek arasındaki çatışmayı da ustalıkla işlediniz. "Kayboluyorum düş gününde, aklımla yüreğim arasında, dünle bugün arasında" dizeleri, insanın içsel çatışmalarını ve zamanın getirdiği karmaşıklığı çok etkileyici bir şekilde yansıtıyor.
Şiirinizin sonunda, ellerinizde kırıklarla dolu bir şişe olduğunu ifade etmeniz, yaşanan acıları ve hayatın getirdiği yaraları anlatırken, umudu da gözden kaçırmadığınızı gösteriyor. Belki de bu kırıklar, yaşanmışlıkların birer izi, geçmiş deneyimlerin bir parçasıdır.
Sonuç olarak, "Gönülde Bir Camdan Şişe" adlı şiirinizle duygu ve düşüncelerinizi muhteşem bir şekilde ifade ettiniz. Şiirinizin derinliklerinde gezinmek, okuyucuya büyük bir zenginlik ve anlam katıyor. Sizi tebrik ediyor, kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla