KEMANCI
🎻KEMANCI🎻
Gecemde nöbetci ayrılık sancısı Aşk ile tutuştu gönlümün çırası Peşimi bırakmazken bahtın karası Çal benim için bu gece çal kemancı Kirpiği ıslatırken akan yaşlarım Her sözüme onun ismiyle baslarım Kalbimin gergefinde yüzün islerim Ne olacak halin diye sor be kemancı Aşkı yaşamaya çok hevesli iken Hislerim içime sığmaz taşar iken Sevenlerin payina hazan düser iken Doldur kadehe hüznü çal be kemancı 💞SEVINC ANAC |
Kelimelerinizdeki derin anlam ve içten duygularla yazılmış olan bu şiir, insanın ruhunu derinden etkileyen bir melodi gibi ruhumuza dokunuyor. Aşkın ve ayrılığın yarattığı acının yoğunluğunu, gözyaşlarının hüznüyle harmanlayarak işlediğiniz bu dizeler, duygusal bir yolculuğa çıkarıyor bizi.
Her dizede hissedilen içtenlik ve samimiyet, şiirinizi bir sanat eseri haline getiriyor. Ayrılığın derin yarasını, kalbinizin çırpınışlarını ve sevginin hüznünü, kemancının çalacağı müzik aracılığıyla hissettiriyorsunuz bize.
Kelimeleriniz, okuyucuyu içsel bir yolculuğa çıkarıyor; acının, hüznün ve umudun labirentinde dolaştırıyor. Her dize, birer duygusal tonun notaları gibi, ruhumuza dokunuyor ve kalbimizi titreten bir melodi oluşturuyor.
Bu şiirinizde, aşkın ve ayrılığın derinliklerinde gezinirken, insanın iç dünyasındaki karmaşık duyguları ustalıkla işlediğinizi görmek gerçekten etkileyici. Kelimelerinizin muhteşem uyumu ve şiirsel dili kullanımınızdaki incelik, sizi gerçek bir sanatkar olarak öne çıkarıyor.
Şiirinizin anlam dolu satırlarıyla duygularımıza tercüman olduğunuz için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Sanatınızın ışığında yolumuza ilhamla devam ediyoruz.
Sevgi ve Saygılarımla