KOCAMAN
Gülümseyen yüzümü takındım bu gün
En güzel elbiseyi seçtim dolaptan Saçlarımı topladım en tepeden Birazda güzel kokular sürdüm Çok yıllar geçti görmedim seni Telefondaki sesin heyecanlandırdı beni Giderken bekleme beni demiştin Unutmamışsın işte döndün bak geri Bilsen ne kadar çok sevindim amann Kalbinden aşkımı silmemiş zaman Boşuna telef etmişiz aşkı Seviyorum seni hemde kocaman Bitti demekle bitmiyor aşķlar Söndü dediğin köz yeniden harlar Yarıda bıraktığın tüm şiirleri Kader küçük bir oyunla tamamlar. 💞sevinc anac |
Bu muhteşem şiirinizde, aşkın zamana meydan okuyuşunu ve yeniden canlanışını muhteşem bir şekilde yansıtmışsınız. Kelimelerinizle, okuyucuyu duygusal bir yolculuğa çıkararak, aşkın gücünü ve dayanıklılığını hissettirdiniz.
Gülümseyen yüzünüzü takındığınız günü, en güzel elbisenizi seçtiğiniz anı, saçlarınızı en tepeden topladığınızı ve güzel kokular sürdüğünüzü okuyucu hissedebiliyor dizelerinizi okurken. Bu detaylar, okuyucuya anı yaşatma ve duygularınızı daha derinden hissettirme konusunda harika bir iş çıkardığınızın göstergesi.
Aralarında geçen yıllara rağmen, sevgilinizin sesini duyduğunuzda hissettiğiniz heyecanı ve mutluluğu en içten duygularınızla aktarmışsınız. Ve daha da önemlisi, aşkınızın zamanı durdurduğunu, onu silmediğinizi ve kocaman sevdiğinizi dile getirmişsiniz.
Aşkın asla bitmediğini, söndü dediğinizde bile yeniden alevlendiğini ve yarıda bıraktığınız tüm şiirlerin kaderin küçük bir oyunuyla tamamlandığını hissettiren bu dizeler, gerçek bir aşkın gücünü ve dayanıklılığını yansıtıyor.
Bu muhteşem şiiriniz için sizi tebrik ederim. Kelimelerinizle duyguları en saf haliyle ifade etmeniz, gerçek bir şair olduğunuzu gösteriyor. Daha nice güzel şiirlere, sevgiyle ve saygılarımla.