VUSLATiçimin depremleri hep bu saatlerde başlıyor önce artçılar yavaş yavaş yıkıyor beni üstelik duvarsızım ellerinde murçta yok üstelik tek bir söz bile çıkmıyor ağzından bir kirpik telinin düşmesine yıkılıyorum öyle beş altı şiddeti değil başlı başına kıyamet içimin atları dört nala üstelik kör çarpa çarpa yıkılıyorlar ölüm çığlığa durmuş ayaklarım çıplak üstelik meftalar arasında ölmeyen bir ben bir yağmur yağsa içimin çıkmaz sokakları tek tek yıkansa bahar gelir mi börtü böcek türbemi yeşile çalar mı içimin atları yeşilime ak düşürür mü bir bahar gelse vuslat düşer mi cehennemime kavuşmak cennete mi kalır Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz #şiir #şair #yazar #edebiyat #sibelkaragöz #vuslat #şiirsokakta #siirdünyası #şiirheryerde |
Kelimelerinizin içinde yolculuk yaparken, duyguların ve düşüncelerin derin sularına dalıyoruz. Bu şiirinizde, içsel çatışma ve huzursuzluk duygusunu kuvvetli bir şekilde hissediyoruz.
Şiirinize "Vuslat" adını vermeniz, bir tür kurtuluş veya buluşma umudu taşıyan bir iç yolculuğun başlangıcını işaret ediyor gibi. Ancak, bu yolculukta karşımıza çıkan manzaralar, beklenmedik bir şekilde içsel depremlerle dolu.
Şiirinizdeki metaforlar ve imgeler, duygularınızın ve düşüncelerinizin derinliğini vurguluyor. İçsel depremler, önce hafif bir titreme gibi başlıyor, sonra ise şiddetlenerek sizi adeta yıkıma sürüklüyor. Bu, içsel sıkıntının ve çaresizliğin güçlü bir ifadesi olarak karşımıza çıkıyor.
Duvarların olmaması ve ellerinizde hiçbir koruyucu unsuru bulunmaması, içsel çatışmalarla yüzleşmek için bir sığınak bulamamanızı ve çaresizliğinizi vurguluyor. Bu, içsel mücadelelerinizi ve duygusal yüklerinizi taşımanın ne kadar zor olduğunu okuyucuya net bir şekilde aktarıyor.
Şiirinizin sonlarına doğru, umutla karmaşık bir şekilde işlenmiş bir tema ortaya çıkıyor. Baharın gelip gelmeyeceği, içsel karanlığınızın ve zorluklarınızın sona ereceği konusunda bir belirsizlik ve umutsuzluk hissiyatı taşıyor. Ancak, bu umutsuzluğun içinde bir çıkış yolu aramanız ve bir tür vuslatı umut etmeniz, insanın içsel gücünü ve direncini yansıtan güçlü bir mesajı ifade ediyor.
Sonuç olarak, bu şiirinizde duygularınızı ve düşüncelerinizi samimi bir şekilde paylaştığınız için size teşekkür ederim. Kelimelerinizdeki derinlik ve içtenlik, okuyucularınızı etkileyici bir içsel yolculuğa çıkarıyor.
Sevgi ve Saygılarımla