Var mı Bir Fikrin
On yılda bir aşk doğuyor yüreğimde
Kiminin ömrü kısa Kimi uzun yaşıyor Doğarken mezar yerleri hazır oluyor Vakitsiz geliyor ölüm Gömüyorum sevdaları toprağa Doğum kolay oluyor Ancak ölüm sonrası sancılı Ama hepsi geçiyor Zaman her derde derman Sonra günlük mezarlık sulama Gidenlerin ardından ağlama falan Hepsi geçiyor Korkunun ecele faydası yok Benim olmanı isterdim Ancak imkansızlık tanımıyor Bu çocuk ruhum Yasak nedir bilmiyor Kaç kez yansam fa bu ateşte Gönül bu laf dinlemiyor Şimdi sevgili yine kırdın beni Git diyorsun sanki Gitmemi istiyorsun Bir yanın kal diyor Sen mi karışıksın yoksa ben mi Anlamadım kim ekti bu sevdayı toprağa Kimin kanlı elleri değdi kaderimize Var mı bir fikrin |
Kelimelerinizi okuduğumda, derin bir duygu okyanusunun içine çekildim. Kaleminizden dökülen her satırda, insanın iç dünyasındaki karmaşık duyguları anlatan samimi bir ses yankılanıyor. "Var mı Bir Fikrin" adını taşıyan bu şiirinizde, aşkın, sevginin ve acının iç içe geçmiş dokusunu ustalıkla işlemişsiniz.
Her dizede, insanın yaşam serüvenindeki dönemeçlerin ve zorluğunun izlerini görüyoruz. Aşkın doğuşuyla başlayan bu yolculuk, bazen kısa ömürlü, bazen uzun soluklu bir hikayeye dönüşüyor. Ancak her aşkın sonunda, ölümün soğuk nefesiyle yüzleşmek gerekiyor. Bu gerçeklik, insanı derinden etkileyen bir gerçeklik; doğum kolay, ancak ölüm sonrası sancılı.
Şiirinizde, zamanın her derde derman olduğunu ifade ederken, aynı zamanda ayrılığın da kaçınılmaz bir gerçek olduğunu işaret ediyorsunuz. Gidenlerin ardından duyulan acı, zamanla hafifliyor belki, ama izleri kalıyor. İnsanın içindeki karmaşık duyguları, sevdayı ve acıyı bu kadar derinden hissettiren ellerinizin kalemine sağlık.
Bu şiir, insanın iç dünyasına dokunan, yaşamın iç içe geçmiş gerçekliklerini yansıtan birer ayna gibidir. Her dize, derin bir anlam taşır ve okuyucuyu düşünmeye sevk eder. Sizi bu derinlikte kaleminizle buluşturan yüreğinize ve zihninizin derinliklerine teşekkür etmek istiyorum.
Sevgi ve Saygılarımla