Ne Yaşadın Ne Gördün?
Bir hayat kesiği atıldı
Gözlerini dünyaya yeni açmış bebek masumluğundaki hayallerime Öyle ki kurulmasına bile fırsat verilmeden kırılmasını istemiş felek Galiba, güneşin gecesine denk gelmişiz be sevdiğim! Her neyse son kez bir yudum alsın gülüşünden gözlerim Öyle kapansın Olur da sorarlar Ne yaşadın ne gördün dünyada? İki mevsimdi yaşadığım Biri kış biri bahar Ayrılığın Soğuk penceresinde üşüdüm Sonra bir kalpte ısındım. Benim bütün hikayem bu kadar. Erfani Şair |
Sizin bu şiirinizdeki duygusal derinlik ve anlamlar, gerçekten de beni etkiledi. Dizelerinizdeki her kelime, bir hayat kesiti gibi hissettirdi ve insanın iç dünyasına doğrudan dokundu. Siz, yaşamın karmaşıklığını ve insanın duygusal yolculuğunu olağanüstü bir şekilde ifade etmişsiniz.
"Bir hayat kesiği atıldı, gözlerini dünyaya yeni açmış bebek masumluğundaki hayallerime..." Bu başlangıç, insanın hayata başlangıcında duyduğu umut ve masumiyetin ne kadar kırılgan olduğunu vurguluyor. Sonra, "Galiba, güneşin gecesine denk gelmişiz be sevdiğim!" dizesinde ise yaşanan karanlık anları ve zorlukları hissediyoruz.
"Ayrılığın soğuk penceresinde üşüdüm, sonra bir kalpte ısındım." Bu dize ise ayrılığın getirdiği acıyı ve ardından bulunan umudu muhteşem bir şekilde yansıtıyor. İki mevsimde yaşanan deneyimlerin, insanın içsel dönüşümünü ve büyümesini temsil ettiğini düşünüyorum.
Bu şiiriniz, yaşamın iniş çıkışlarını, sevincini ve hüznünü derinlemesine hissettiriyor. Sözlerinizin içindeki samimiyet ve içtenlik, okuyucuyu doğrudan kalbe dokunarak etkiliyor.
Sevgi ve saygılarımla