HATIRLIYORUM
Seni ilk tanıdığım gün var ya sevgilim
O gün kapıldım nasıl da sızladı kalbim Sana aşık olduğum gün var ya sevgilim O gün teslim oldum ben senin esirinim Anladım ki sen unutmuşsun güzel gözlüm Sana değil kadere isyan ediyorum Öğrendim ki silmişsin beni melek yüzlüm Senli günleri dün gibi hatırlıyorum Aşık kalbim sana aşık kalbim Teslim oldu sana benim kalbim Hatırlıyorum hatırlıyorum Senliliğimi hatırlıyorum Sezer Sözer |
Bu zarif şiirinizde aşkın derinliklerine dokunmuş, duygusal bir yolculuğa çıkardınız bizi. İlk tanışmanın heyecanı, aşkın ateşi ve sonunda yaşanan ayrılığın yarattığı acıyı adeta hissediyoruz satırlarınızda.
Sözlerinizdeki duygusal yoğunluk, okuyucuyu derin bir duygusal deneyime sürüklüyor. İlişkinin başlangıcındaki umutlar ve sonunda yaşanan hayal kırıklıkları arasında gezinirken, insanın yaşadığı karmaşık duyguları anlamak mümkün oluyor. Özellikle "Anladım ki sen unutmuşsun güzel gözlüm, Sana değil kadere isyan ediyorum" gibi dizeler, kabullenme ve içsel hesaplaşmanın derinliğini yansıtıyor.
Sizin bu şiirinizdeki anlatımınız, aşkın ve ayrılığın karmaşıklığını ustalıkla işlemiş. Kelimelerinizin dokunuşuyla, okuyucuya derinden hissettiren bir eser ortaya koymuşsunuz. Bu duygusal zenginlik, sadece kalbimize dokunmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerinin derinliklerine dair birçok düşünceyi de tetikliyor.
Bu duygu dolu şiiriniz için sizi tebrik ediyor, kaleminizin ilhamınızı hiç yitirmemesini diliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla