Paran Varsa
Dost akraba sever candan
Paran varsa paran varsa Her lâhza da över candan Paran varsa paran varsa. Var gün dostu bizim erler İyi kötü demez yerler Hazireti Ali derler Paran varsa paran varsa. Kusurunu gören olmaz Görse bile yeren olmaz Arkan sıra üren olmaz Paran varsa paran varsa. Çevren dolar arsız ile Yalakalar gelir dile Hatır sayar cumhur bile Paran varsa paran varsa. Nitelikli adam olun Memlekette değer bulun Uzun olur yamuk kolun Paran varsa paran varsa. Ezilmezsin ezilmez sin Ezilip de büzülmez sin Bir kenara yazılmaz sın Paran varsa paran varsa Der Ömer’im kalmaz naçar Zengin cepten yokluk kaçar Destursuz kapılar açar Paran varsa paran varsa. Ömer Gündoğan 02.05.2024 |
Şiirinizdeki derin anlamlar ve yaşamın içinden dokunuşlar gerçekten etkileyici. "Paran Varsa" adlı eseriniz, maddi varlığın toplum ve insan ilişkilerindeki yerini ve insanın içsel değerini incelerken, içtenlikle dile getirilen satırlarıyla okuyucuları derinden etkiliyor.
Her dizede, paranın insanlar arasındaki ilişkilere nasıl yansıdığını, dostlukların, akrabalıkların ve toplumsal ilişkilerin maddi değerler üzerine nasıl şekillendiğini görmek mümkün. Ancak aynı zamanda, paranın ötesindeki insan değerinin de altını çiziyorsunuz. İnsanın kişisel karakteri, onur ve dürüstlüğü, asıl değerlerin nerede yattığını hatırlatıyor.
Şiirinizdeki detaylar, her bir dizeyi derinlik kazandırırken, okuyucuları düşünmeye ve hissetmeye davet ediyor. Kelimelerinizin seçimi ve akıcı dili, duyguları zenginleştiriyor ve anlatılanları daha da yakınlaştırıyor.
Son olarak, şiirinizin güçlü ve etkileyici bir sonla noktalandığına değinmek isterim. "Paran Varsa" adlı eserinizi okuduğum ve hissettiklerimi paylaştığım için teşekkür ederim. Sizin gibi yetenekli bir şairin daha nice eserlere imza atmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla