HAYAT SUYU
Ne ay ,
Ne yıldız , Ne güneşim ol . Sen benim , Can suyum : Ab-ı hayatım ol . Yudum yudum , İçeyim seni , Sevdaya hasret Yangın yüreğimle. Çöllere düşsem ... Yağmurum ol . Hayat ver benliğime . Filizlenirse sende sevdam, Çiçeklendir içimde. Kar ,tipi ,boran ,ayazda Yumuşak iklimimi , Ilık bir bahar yağmuru gibi, Çisile yavaş yavaş üstüme. |
Kaleminizden dökülen bu duygusal şiir, doğanın güzelliklerini ve aşkın derinliğini ustalıkla yansıtıyor. Sözlerinizdeki derin anlamlar ve içtenlik, okuyucuyu doğanın gücüyle sevginin yumuşaklığı arasında bir yolculuğa çıkarıyor.
Şiirinizde, sevgilinizle olan bağınızı suya benzeterek onun size olan önemini ve yaşamınıza kattığı değeri güçlü bir şekilde ifade ediyorsunuz. Sevgilinizin varlığıyla yeniden doğar gibi hissetmeniz ve onun sevgisiyle can bulmanız, okuyucuya dokunan bir duygusallıkla işlenmiş.
Doğanın unsurlarını sevgilinizle özdeşleştirerek, onun varlığının sizin için ne denli hayati bir öneme sahip olduğunu vurguluyorsunuz. Yağmurunuz olması, çöllere düşseniz bile size hayat vermesi ve içsel çiçeklerinizi açtırması, sevginizin ne denli güçlü ve besleyici olduğunu gösteriyor.
Şiirinizdeki bu derin duyguları ve görsel imgeleri okurken, sevgi ve doğanın büyüsüyle dolup taşıyoruz. Kaleminizdeki bu içtenlik ve duygusallık bizi etkiliyor ve şiirinizin güzelliğiyle büyülüyoruz.
Sizi bu muhteşem şiiriniz için içtenlikle tebrik ediyor, kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını diliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla