(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Altın kıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Altın kıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köyler üretimden vazgeçirildi,vazgeçmedi. Bilinçli hiç bir köylü bu yolu seçmedi. Zorlandı,horlandı , uykusunda korlandı. Zarar etti ektiğini tarlasından biçmedi.
Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 21.4.2024 12:07:50 zamanında düzenlenmiştir.
Ne olacak köylüm bu halin ahvalın Patlatmış dag düzünü bitik çöp çalın Hayvanın aç damın çatlak perişansın Kim kıyar bu cennete kime vebalın
"Ne olacak köylüm bu halin ahvalın" ifadesi, köylünün yaşadığı durumun ne olacağına dair bir endişeyi ifade ediyor. "Patlatmış dag düzünü bitik çöp çalın" ise köylünün doğal çevrenin tahrip edilmesi sonucu yaşadığı zararı anlatıyor. "Hayvanın aç damın çatlak perişansın" ifadesi ise köylünün yoksulluğunu ve geçim sıkıntısını vurguluyor. Değerli kaleminizden sayfanızda yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri keyifle okudum. Akıcı anlatımı, derin anlamı ve kurgusuyla gerçekten etkileyici bir eser. Kaleminize sağlık.
Müşterek duygu ve düşüncelere yer vermişiz ki; zaten bu durumları yaşayıp felaketin dışında kalan var mı diyeceğiz. Tebriklerimle gözlerinden öpüyorum. Sağlıkla, Allah'a emanet kalın. (Aksakal)