(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
intihar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
intihar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzünün hangi denizinde ağlarsan ağla unut benli günleri hayatı sil baştan yaşa
sakın ola ruhumun deklânşörüne amatör bir hevesle dokunma
ipini çektiğim bu odada ölümsüzlük anda saklı, değil ruhta
zorlukla yaşadığım şu gökkubbenin altında beni kendimin katili yapma ----------------------------------- OFF OFFF NE DENEBİLİR HAYATI CİDDİYE ALMAK DEYMEZMİŞ SEVEN YÜREK ÇOK ACILAR ÇEKERMİŞ ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.SEVERSEM ADAM GİBİ SEVERİM MİŞ...
ipini çektiğim bu odada ölümsüzlük anda saklı, değil ruhta
Ayaza vurdu adeta sabah ve her dizede kelimelr dondu dilimizde. Hangi tümce çözebilecek ki donan duyguları ve hangi imge anlatabilecek ki bizi kendi katilimiz yapan düşleri.
Özeldi ve anlamlı idi dizleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve seçkinizi. Sevgiler yüreğinize. Sizi okumak gerçekten çok güzel.
Bir hayale bile izin olmayan, adeta ağır bir tılsımla donmuş fakat kızıl-kor bakan bir Şiir. Şefkatin sıcağıyla çözünecek bir aysberg fakat duruyor dondurucu kıtanın ortasında. Sevgilinin ise, yok nefesinden başka sevginin sıcağını iletecek o sonsuz buzluğa. Kendinin katili olmak istememesi bile yetmiyor inanmamıza şairin hayatta olduğuna. Artık şiirselliği bırakayım ben de, yazayım sözcükler donmadan kalemde. Ulaşılmaz. Ulaşılır bulunur belki, anlatacak bir şey yok ancak anlaşılır. Anlaşılması ulaşılması ulaşılması kalınması kalınması dönüşsüzlüğü çağırır o da ölümü. Bir fotoğrafa dokunursun canlanır, sonra iki insan aynı fotoğrafta donar kalır. İlk bakışta ürpertici gelse de, sosyal mesajı daha ağır basan bir Şiirdi. Selamlar saygılar.
sakın ola ruhumun deklânşörüne amatör bir hevesle dokunma
ipini çektiğim bu odada ölümsüzlük anda saklı, değil ruhta
zorlukla yaşadığım şu gökkubbenin altında beni kendimin katili yapma
İşte ben de şiir yazmaya çalışıyorum ama nafile.Bazen yazmasam mı diyorum kendime ama gelip ,değer verip okuyanlara bakıyorum.Yaz bir gün sen de şu yukarıda adı intihar olan şiir gibi mükemmeller çıkaracaksın diyen iç sesim destekliyor.Peki diyorum .Ve sabırla o dizelerin geleceği günü iple çekiyorum .Nasip ne zamansa o zaman olsun.Kutluyorum haketmiş seçkiyi helal olsun.Selam ve saygılar.
sanırım bir seneyi aştı seni okumaya başlayalı... asla değişmedi bu aşk sende..tükenmedi azalmadı... intihara gelince...yazık değil mi bu dizelerin aşkına... hazan da lazım ömre...bahar gibi...
sakın ola ruhumun deklânşörüne amatör bir hevesle dokunma senden böyle mekanik köşeli kelimeler duymaya alışkın değiliz.Kendinin katili olmaz zerreden bütüne varlığa ve varlığını varedene inananlardan
etini kes kasaba minnet etme ölüm dahi olsa bunu değmez ellere bırakma...intihar bazen son çare gibi ama..... sevgiler yüreğine emine dokundu şiir bam teline
esenlikle..