(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
suya verdim tüm derdimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
suya verdim tüm derdimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir ince söz söyle varsın kopsun çığlıklarını biriktiren dağlar vaveylalar içimde kopsun ben suya verdim tüm derdimi
Depremimz olabilir bazen ince bir sözle başlayan ..kelebek etkisi gibi devirir dünyayı ardımız sıra..Su var olmaktır,su dirimdir..suya verilen dert yeniden çoğaltır bizi ve arınır dert olmanın kasvetinden umut olur..
ay bu şafakta ölsün zaman baştan yoğrulsun
sabah geceyi gece sabahı inkar edemez..hasım değil adaletin işçileridir onlar..herşey ışığın oyunudur..ayın ışığını öldüren sabah güneşi taşır..ölsün kelimesinin arkasına umut ipini bağlar şair..Gözyaşından sermayesi vardı..gönlü zengin erenlerin..
şiiri tersinden yükleyerek karanın içine beyaz sıçratarak ayrılıyorum sayfanızdan saygılarımla
şiir suyun akışına suyun tenine dokundurmuş dilini... mehtapta ay ölecekmiş desem olmazmış illede şafak sökerken ölecekmiş...aşk doğruluyor güne çünkü....
ay bu şafakta ölsün zaman baştan yoğrulsun geri getirmesin seni hiçbir rüzgâr döktüğüm gözyaşları sermayem olsun ben suya verdim tüm derdimi ............................................ yüreginize saglık allah dert vermesin saygılar....
ay bu şafakta ölsün zaman baştan yoğrulsun geri getirmesin seni hiçbir rüzgâr döktüğüm gözyaşları sermayem olsun ben suya verdim tüm derdimi
Hepimizin yapmak isteyip de yapamadığını siz başamışsınız ne kadar güzel. Dertlerimizi ve acılarımızı suya salıp orada yok olup gitmesini ya da tedavi olmasını sağlamak.
Çok özledi ve anlamlı idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
ay bu şafakta ölsün zaman baştan yoğrulsun geri getirmesin seni hiçbir rüzgâr döktüğüm gözyaşları sermayem olsun ben suya verdim tüm derdimi
ey...! güzel yürek... keşke bu içli dizelerde olduğu gibi dertler suya verilebilseydi... ama suya veremesekte dertlerimizi elbet paylaşmak derdi yumuşatabilir... çok güzeldi dizeler... ve hak ettiği yerdeler... saygı ve selam ile...
döktüğüm gözyaşları sermayem olsun ben suya verdim tüm derdimi ************************************ "Dertler ve elemler bu dünyanın en lezzetli sofrasıdır".İmamı rabbani Gözyaşlarıda sermaye Bayılırım böyle sermayeye kolay mı gözyaşı dökmek.
varsın kopsun
çığlıklarını biriktiren dağlar
vaveylalar içimde kopsun
ben suya verdim tüm derdimi
birikirken zaman
toplasınlar küllerimi taşlar arasından
nasılsa bir işe yaramadı sevdam
suya verdim tüm derdimi
ay bu şafakta ölsün
zaman baştan yoğrulsun
geri getirmesin seni hiçbir rüzgâr
döktüğüm gözyaşları sermayem olsun
ben suya verdim tüm derdimi
haho haho haho bu neydi be vafasız harika mı hari ka bir şiir tebrikler..........