(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarif Etsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarif Etsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O güzel bahçeyi mis kokulu kırmızı gülü gülüne şakıyan bülbülü hiçten var eden…. sanatçısın sen
kusursuzsun işinin erbabısın ….zanaatkârsın sen
GÜZEL NE DEMEK Sanatçı-Zanaatkâr , bana tarif etsen
Yeri, göğü ve tüm kainatı yaratan gerçek ve kusursuz sanatkar yaradandır...Güzel bir anlatımdı Cemal bey yüreğine sağlık...Şeker bayramını da en içten dileklerimle kutlar sağlık, mutluluk ve başarılar temenni ederim... Saygılarımla...
Her şey yerli yerinde yaratılmış.Ben sahurdan 10 dakika önce balkona sigara içmeye çıkarım. Ezan başlar başlamaz, otobüs deposunun köpeği ulumaya başlar. aslında ulumaya değil, "hu" lamaya başlar. "Hu" Allah demektir. O mübarek hayvan hulurken ben kendimden utanırım. Bu şiir bende böyle bir şey hatırlattı. Ne yalan söyleyeyim. Tebrikler şair.
mis kokulu kırmızı gülü
gülüne şakıyan bülbülü
hiçten var eden…. sanatçısın sen
kusursuzsun
işinin erbabısın ….zanaatkârsın sen
GÜZEL NE DEMEK
Sanatçı-Zanaatkâr , bana tarif etsen
Yeri, göğü ve tüm kainatı yaratan gerçek ve kusursuz sanatkar yaradandır...Güzel bir anlatımdı Cemal bey yüreğine sağlık...Şeker bayramını da en içten dileklerimle kutlar sağlık, mutluluk ve başarılar temenni ederim...
Saygılarımla...