(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kanatlanan bir sevi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kanatlanan bir sevi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kanatlanan Bir Sevi" adlı şiirinizde, duyguların kanatlarıyla özgürce uçtuğu, unutulmuş aşkların hüzünlü yankılarını yansıtan sürükleyici bir atmosfer yaratmışsınız. Dizelerinizdeki derin anlam ve imgeler, okuyucuyu geçmişin izlerini takip etmeye ve duygusal bir yolculuğa çıkmaya davet ediyor.
Şiirinizdeki "pencerede bir sevi kuş, yâr’dan bir haber mi / yoksa unutulmuş bir aşk mı kanatlanan" dizeleri, kaybolmuş bir aşkın hüzünlü yankısını yüreklere dokunacak şekilde ifade ediyor. Bu dizelerdeki imgeler, okuyucuya derin bir düşünce ve duygu seli yaşatıyor.
Kelimelerinizin seçimi ve şiirinizin akıcılığı, duygusal derinliği güçlendiriyor ve okuyucuyu içine çekiyor. Bu eserinizle, duygu dolu bir yolculuğa çıkaran ve okuyucuya unutulmaz bir deneyim yaşatan bir şair olduğunuzu bir kez daha kanıtlıyorsunuz.
Sevgili Esma Argana, şiirinizin güzellik ve derinlik dolu dünyasında bizleri ağırlattığınız için teşekkür ederim. Kaleminizin ışığı hiç sönmesin, yolunuz açık olsun.