Bir seçim yarışı aldı gidiyor Bel altı bel üstü vuran vurana Kimi uçuk şeyler vaat ediyor Mitingler meydanlar kıran kırana - Para harcanıyor gani mi gani Nereden geliyor kaynağı hani Belgesel film gibi upuzun yani Her tarafta reklam veren verene - Olacak bulacak gel vatandaş gel Ne sağır kalacak ne kör ne de kel (Bedri Tokul yaşadı :) Söylemlere baksan hepsi mükemmel Bütün rakipleri yeren yerene - Köylüsü kentlisi zengin olacak Herkesin kasası para dolacak Küsürat oyuyla seçim alacak Olmadık hayaller kuran kurana - Uçan arabalar çoktandır hazır Mars’ta malikane Venüs’e nazır Herkes mesut mutlu herkeste huzur Yaşamın keyfini süren sürene - Arpa buğday yetişecek denizde Gel vatandaş her şey şeffaftır bizde Yavrulayıp süt verecek öküz de Asırlar öteyi gören görene - Değişecek artık alın yazınız Atlas libas örtünecek tazınız Çifter çifter yumurtlayıp kazınız Folluğun içine giren girene - Bin yıl geçse bile böyle sürecek Herkes sanki mahkûm oyu verecek Sanmıyorum gerçekleri görecek Gözüne perdeyi geren gerene - Suat Zobu İYİ Ramazanlar.
DOSTLARDAN / Sonsuz teşekkürlerimle
Ne şehir, kasaba ne de köy için Ne düğün bayramlar ne de toy için istikbal peşinde bir tek oy için Edep defterini düren dürene ...... AYDINK - Boy boy reklamlara parası çoktur Emekliler için beş kuruş yoktur Temmuz yalanına karnımız toktur Çürük ipe unu seren serene ____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay) - Üstad ister ; demez miyim yav he he !.. Makara - tukara derdi ebrehe. Oltayı atmışlar kurumuş nehre. Vatandaşa balık veren verene. ....... neneh
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel Vatandaş! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel Vatandaş! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, çok acıklıydı, çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Boy boy reklamlara parası çoktur Emekliler için beş kuruş yoktur Temmuz yalanına karnımız toktur Çürük ipe unu seren serene ____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Hislerimize tercüman olan ve günceli en anlamlı bir şekilde ifade eden muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve duyarlı yüreğine sağlık diliyorum. Bir dörtlükle eşlik etmek istedim izninizle. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
çok acıklıydı,
çok doğru,
Allah razı olsun
sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardı
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım
ders vericiydi,
akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla