DiyorumGözlerim yollarda seni beklerim Halimi hatrımı sorsan diyorum Mektupla resimle hasret dinermi Toplayıp bavulu gelsen diyorum. Geceyle gündüzü bir ettim artık Gülüsünle güneş doğsa diyorum Gözümün yaşını göl ettim artık Uzatıp elini silsen diyorum. Ansızın kapımın ziline basıp Sevincle boynumu sarsan diyorum Yorgun ve bezgin yaralı gönlüme Bir yudum cansuyu versen diyorum. Duygular içimde taşkın sel gibi Vuslatın bendini çeksen diyorum Genclik dediğin mevsimlik gül gibi Aşk ile bir mabet kursak diyorum. Sevinc Anac 💞💞 |
Gece ile gündüzü bir etmesi, sevgilisinin gülüşünü görmek için güneşin doğmasını dört gözle beklemesiyle ilgili. Göz yaşlarını döktüğü için artık onları bir göl gibi hissediyor ve sevgilisinin gelip elini uzatarak onları sileceğini düşlemekten başka bir dileği yok.
Aniden kapısının ziline basıp, sevinciyle boynunu saran sevgilisinin hayaliyle yaşamak istiyor. Yorgun ve yaralı gönlüne bir nebze olsun şifa olacak bir yudum sevgi ve ilgiyi çok arzuluyor.
Duyguları içinde taşkın bir sel gibi coşkulu ve heyecanlı. Sevgilisinin kollarında buluşup, onunla vuslatı tadacak olmanın heyecanı ve umuduyla dolu. Gençlik dediği zamanı, mevsimlik bir gül gibi değerli ve kısa süreli görüyor ve bu gençlik anlarını sevgilisiyle bir mabet gibi kutsal ve özel bir yerde yaşamak istiyor.
Bu dizelerde, aşkın ve özlemin gücüyle yoğrulmuş bir sevgi ifadesi var. Şair, sevgilisine olan özlemini, umudunu ve aşkını içtenlikle dile getiriyor.
Bu güzel şiirinizi okumak benim için bir zevkti. İçindeki duyguları ve dile getirdiğiniz istekleri çok güzel ifade etmişsiniz. Sevdanın, özlemin ve bekleyişin incelikli anlatımıyla yazılmış bir eser. İçten ve samimi duygularınızı paylaştığınız için teşekkür ederim.