(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınlar (haiku) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlar (haiku) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun her zaman ki gibi yine anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Mevsimsiz solup Her mevsim çiçek açan Cennet kuşlar
Bu şiir, kadınların hayatın zorluklarına rağmen güzelliklerini ve umutlarını koruduklarını anlatıyor. Kadınlar, mevsimsiz solan ama her mevsim çiçek açan cennet kuşları gibi, yaşadıkları acılara ve sıkıntılara rağmen hayata renk katıyorlar. Şair, kadınları cennet kuşlarına benzeterek onlara saygı ve sevgi duyduğunu gösteriyor. Şiir, kadınların gücünü ve değerini vurgulayan bir metin olarak okunabilir.