(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......ANNEM........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......ANNEM........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herkesin annesi güzel melektir ağlarsa anam ağlar gayrısı yalan ağlar eller kadir kıymet bilmiyor kimse beni senin kadar sevmiyor annem... kalemine sağlık .
annelerimiz bizim en çok güven duyduğumuz varlığımızdır. onlar olmadığında; tutunacak bir dalımız kalmamış gibi hissederiz ... onlar hayattayken her şeyin en güzeline saygının ve sevginin en büyüğüne layıktırlar
Anneye duyulan özlem ve sevginin nişanesi olan güzel şiirinizi kutlarım. Anne sevgisi, bir insan ne olursa olsun, kaç yaşında olursa olsun anne sevgisine her zaman ihtiyaç hissetmiştir ve bu boşluğu hiçbir sevgi dolduramaz.
Ana başta tac imiş, Her derde ilac imiş. Bir evlât pir olsa da. Anaya muhtac imiş. Anne sevgisinin yüreğinizde hiç tükenmesin. Saygılar.
Kutlarım şairem, anneye yazılacak en güzel dizelerdi, onlar bize hayat veren insanlar ve dünyanın en değerli varlığı, anne deyince bütün akan sular durur, yüreğine sağlık şiir yüreklim kalemin daim ve dik olsun...
annem seni kimler üzdü inciltti söyle hepsi bulup ayaklarında af eylesinler
annem seni benden fazla kimler sevdi söyle hepsini bulup nasıl olduğunu söyleyim
annem seni kimler benden sakındı söyle hemen bulup getireyimmmm....... BU şiiri hak eden anneye Allah razı olsun. Gerçi bütün anneler iyidir. Tebrikler
Bu da güzeldi...