(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşk çiçeğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşk çiçeğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
final hoştu, okuduğunda ne düşüneceğini, ne hissedeceğini merak ettim, tabi muhatabı kendisine yazıldığını biliyorsa, çoğu şiirlerden muhataplarının haberi olmaz ne yazık ki, güzeldi, tebrikler.
DIZELER COK ANLAM IFADE EDIYO FAKAT;KISA OLMAMIS MI OKUDUMDA SİİRLERINIZDE BU GORDUM BELKI BIRAZ DAHA ICINIZDENGELEREK VEDE UZUNOLURSA İİİ OLUR DİE DÜŞÜNDÜM KALEMİNİZE SAGLIK SAYFAMA BEKLERIM:D
yorum ve tavsiyeniz için çok teşekkürler daha çok yazmaya çalışayacağım ben genellikle kısa ve öz yazmaya çalıştım bir yazar bunu diyosa değerlendiririm sayfanıza geleceğim:=)
sevgili aslı. öncelikle hoş geldin aramıza. henüz yenisin sanırım burda. şiirlerinde gördüğüm. aslında yüreği yanık. aşkın yaşanan ve yaşanmayan her anını bir dakikasını binlerce kelime ile anlata bilecek duygu yoğunluğu gördüm sizde. bu kadar yüzeysel anlatımlı şiirinizide. şiir yazmak için değilde. aşkını bir anlamda ifade edebilmen. kimemi. tabiki önce kendine. sonrada bilen bilmeyen. binlerce kişiye. çabanız ve aşkınız küçümsenmeyecek kadar devasal. ama anlatımlarınız ve şiirdeki ifade şekliniz biraz daha dikkat edildiğinde. yaşamış olduğun duygularla daha güzel ve benzersiz şiir yazacağınıza inanıyorum. güzel şiirlerinizin devamını diliyorum. selam ve sevgilerimle. hoşçakalın.
değil
ben yazdım şimdi
oku bakalım.
final hoştu, okuduğunda ne düşüneceğini, ne hissedeceğini merak ettim, tabi muhatabı kendisine yazıldığını biliyorsa, çoğu şiirlerden muhataplarının haberi olmaz ne yazık ki, güzeldi, tebrikler.