buğulu bir sızıya eşlikle müziğin ritmine dolandı gece kanlı yaraların içinden geçti serçeler yabanıl ağrılar sardı yürek karartısını
sesinin yankısı nerde yâr hâlâ ölmedi yıldızların körlüğü vurdu cama lâl rüzgârların nefesi deliler gibi öldüm girdi kanıma aşk taşkın kasırgalar gibi coştum kabıma sığamadım ey!
gülüşünün albenisi nerde yâr açılır yüzünün hayali gün gibi hatırıma soluk alır gönlüm sevdanın parıldayan aynasından çılgın taylar gibi savrulurum uçurumlara özlemin yetti ömrüme nefessiz kaldım sürüm sürüm sürünürüm ey!
uçup gitti aşkın yelpazesi ne sonu var ne başı bu sevdanın o suskunluğun var ya ey ! delip geçti dağları savurur mızrağını hasret göğsümün burcuna kanar kesikler tutmaz kabuk pul pul dökülür iflah olmaz sancılar ateşlerde hârlanır hârlanır tutuşurum aman off!...
yırtıldı kalbin zarı uzat ellerini yâr kendi kanımda can çekişip boğulurum gecenin körü zehrini içime döküp geçip gitti ey! gün nazlı nazlı çırpınır ıslak kirpiklerimde gök bulanır hırçınlaşır bulutlar ağlar aman off! başım dumanlı çekilin yoldan dağlar ağlar ey!
kanım çekildi yâr çekildi kanım yâr akar pınarların nerde ey! nerde akar pınarların ey! aşk buysa yaşamak buysa dayanacak gücüm yok hayat inceldiği yerden kopsun aman off!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE KÖRÜ SEANSLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE KÖRÜ SEANSLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İkinci kıtaya bayıldım