(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
<<<<>>>> şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
<<<<>>>> şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmedik; Her mevsim çiçek gezmesini. Söylemedik; Önümüze gelene yaldızlı sözler. Yapmadık; Papatya, Gül’e riya. Vermedik; Kimseye olmayacak umut. Kandırmadık; Olmayan servetlerle. Çalmadık; Kimsenin gençlik hayallerini. Anlatmadık; Kimliğimizden haricini.
Sevdik; Adam gibi sevdik. Sevdik; Yüreğimizi ortaya koyup sevdik.
Sevgimiz; Hep sol yanımızda kaldı, İçimizde; Göremez onu, sen hariç, Hiç kimse."
_______________________________gerçekti........korkarlar bazen gerçeklerden bakamazlar,kaldı ki dile getirmek dar ağacına sürmektir uyuşmuş beyinleri,kemirilmiş yürekleri.......ne varsa yürektedir,dil yolda kalır çoğu zaman,göstermek değil vermektir........hava soğuk dersek sobanın yanında ne kadar inanırız çarpıldığımız ana benzer mi .......hayır........görmek değil,hissetmek değil hiç biri değil.......eli ateşe değdirmek nasılsa nasıl anlıyorsa irkilen beden öyle verecek, öyle alınacak,öytle görünecek........söylemekle değil,fısıldamak değil...............
ölümü avuçlarına verin kalbin bunu yapana..........
Hep sol yanımızda kaldı,
İçimizde;
Göremez onu, sen hariç,
Hiç kimse.
Görmesi gereken gördüyse yeter. Başkasının görmesi gerekmez. Yüreğinize sağlık.