Tek leke sen değilsin ki hayatımda Sen gibi binlerce leke var hissiyatımda... Gururum yüzünden bu pervasızlığım, Boşuna değilmiş anladım gözyaşlarım! Dün gece kaldırımda sabahlayan bir adamı aradım Gerçekten seven insanlar yok olmuş Bir kez daha anladım! Yaz günlerimde bana kışı yaşattın Sevgimin gerçekliğine bile inanamadım... Silemedim bende oluşturduğun lekeyi Unutamadım yüreğinde ki derinliği... Gözlerim acıdan kahkahalar attı, Seninkiler mutluluktan ağladı. Hiçbir yerde bulamadım sevdayı, Ne bilirdim bir limana demir attığını Kalkma zamanı geldiğinde kalkacağın! Hiç anlatmadın ki acılarını! Nerden bulabilirim kaybettiğim o aşkını O limanda hala yerim aynımı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdanın Demir Attığı Liman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdanın Demir Attığı Liman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siyah: Kamçılı bir düşün Ateşli kraliçesi... Bir aşk rahibesi, Sıtmaya tutulmuş eller: Açık, Duaya duruk; içinde, Bir dolu temenni Dudağı duadan öte Dokunuşlarında titrek: Dudağımın, En mahrem yerinde saklı: Günahı.