I. Artık aramıyor gözlerim yosun yeşili gözlerini... Yollara bakmıyorum,perdeyi aralayıp, SENİ BEKLEMİYORUM... Farzet;hiç sevmedim seni, Üç aylık efsane bir aşk hikayesi. Farzet;yolmadım gözyaşlarımı geceleri Yastığım hiç ıslak olmadı bilmediğin gibi!
II. Baktın mı bana uzaktan sessizden, Gözlerin beni benden etmeye bir ben daha ekliyor! Hayat yok artık sallanan salıncaklarda, Aynaya bakacağım bir yüzüm yok! Bir silgini kağıdı temizlediği gibi temizlendim gözlerinden kendimi Kala kala birkaç silgi tozu kaldı, İşte onlarda benim yalnızlığımdaki sancı... Farzet ki;unuttum seni... Uykuyla arkadaş oldum Geceleri o yaslıyor başını göğsüme, Senin yerine notaların sesi sarıyor belimi... Birden duyunca sesini, umutlarım solan bir yaprak gibi düşüyor dalımdan Anla artık senin her rengin BENİ BENDEN ETMEYE BİR BEN DAHA EKLİYOR!
Farzet ki;yalandı sevgim, Yalandı sözlerim,gözlerim Unutma sevdiğim bu oyunu bana sen öğrettin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FARZET Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FARZET Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık aramıyor gözlerim yosun yeşili gözlerini... Yollara bakmıyorum,perdeyi aralayıp, SENİ BEKLEMİYORUM... Farzet;hiç sevmedim seni, Üç aylık efsane bir aşk hikayesi. Farzet;yolmadım gözyaşlarımı geceleri Yastığım hiç ıslak olmadı bilmediğin gibi!