Saplanıp kalmışız bataklığın ta ortasına Bir cahil çıkıp küfürler savuruyor atasına Yeni bir oyun sergileniyor cennetvatana Haçlı ordusu sardı dört yanı, hazır ol cenge!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZIR OL CENGE!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZIR OL CENGE!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ama öz bir şiir olmuş kıymetli dost.. Haçlı ordusuna gerek kalmadı maalesef.. içimizdeki bir kısım hain ve satılmış insanlar yapıyor yapması gerekenleri.. bizlerde maalesef sadece izliyoruz olup biteni.. bu ne gaflet bu ne dalalettir böyle.. Ey dost bir defa da sen söyle.. olur mu deme bana oluyor herşey gözler önünde.. bazen kahrından ölmek istiyor insan..
sadece merhum akif gibi derim..
Gitme ey yolcu, berâber oturup ağlaşalım: Elemim bir yüreğin kârı değil, paylaşalım: Ne yapıp ye’simi kahreyleyeyim, bilmem ki? Öyle dehşetli muhîtimde dönen mâtem ki! .. Ah! Karşımda vatan nâmına bir kabristan, Yatıyor şimdi... Nasıl yerlere geçmez insan?
Haçlı ordusuna gerek kalmadı maalesef..
içimizdeki bir kısım hain ve satılmış insanlar yapıyor yapması gerekenleri..
bizlerde maalesef sadece izliyoruz olup biteni..
bu ne gaflet bu ne dalalettir böyle..
Ey dost bir defa da sen söyle..
olur mu deme bana oluyor herşey gözler önünde..
bazen kahrından ölmek istiyor insan..
sadece merhum akif gibi derim..
Gitme ey yolcu, berâber oturup ağlaşalım:
Elemim bir yüreğin kârı değil, paylaşalım:
Ne yapıp ye’simi kahreyleyeyim, bilmem ki?
Öyle dehşetli muhîtimde dönen mâtem ki! ..
Ah! Karşımda vatan nâmına bir kabristan,
Yatıyor şimdi... Nasıl yerlere geçmez insan?
saygılar..