(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlama , ağlatma kimseyi.Seni ağlatan aldatan anlamadıktan sonra kimse silmez gösyaşını, kimse elini tutup ağlama demez, kimse öpmez kızarmış gözlerinden.Sarılıp, başını yasalayacağın bir dost bile bulamazsın yeri geldiğinde
NASIL OLMUŞTA BU ZAMANA KADAR UĞRAMAMIŞIM SAYFANIZA Kİ;YENİ ŞİİRİNİZİ GÖRMEMİŞİM..ÇOK BÜYÜK ÖZÜR..ASLINDA ARADA BİR UĞRYORDUM..TABİRİ CAİZSE KAPIDAN GEÇER MİSALİ..BAKIYORDUM ŞİİR ADI YOK ESKİTAS ESKİ HAMAM MİSALİ.İÇERİ GİRMİYORDUM..İYİKİ DÖNMÜŞÜNÜZ..BAZEN ÇOK KISA SÖZLER BİLE ÇOK UZUNLARDA ,ÇOK DAHA ŞEY ANLATIRLAR...TIPKI BAZI SESSİZLİKLERİN HAYKIRIŞ VEDE ÇIĞLIKLARA DÖNÜŞMESİ,TIPKI ŞİİRİNİZDE OLDUĞU GİBİ..HOŞ GELDİNİZ DERKEN KUTLUYORUM..
NASIL OLMUŞTA BU ZAMANA KADAR UĞRAMAMIŞIM SAYFANIZA Kİ;YENİ ŞİİRİNİZİ GÖRMEMİŞİM..ÇOK BÜYÜK ÖZÜR..ASLINDA ARADA BİR UĞRYORDUM..TABİRİ CAİZSE KAPIDAN GEÇER MİSALİ..BAKIYORDUM ŞİİR ADI YOK ESKİTAS ESKİ HAMAM MİSALİ.İÇERİ GİRMİYORDUM..İYİKİ DÖNMÜŞÜNÜZ..BAZEN ÇOK KISA SÖZLER BİLE ÇOK UZUNLARDA ,ÇOK DAHA ŞEY ANLATIRLAR...TIPKI BAZI SESSİZLİKLERİN HAYKIRIŞ VEDE ÇIĞLIKLARA DÖNÜŞMESİ,TIPKI ŞİİRİNİZDE OLDUĞU GİBİ..HOŞ GELDİNİZ DERKEN KUTLUYORUM..
Evet Hülyacığım..Şimdi sayfandayım. ÜÇ SATIR AMA,çok geniş olan şiirini kutluyorum..Siteye girmeden önce benimde yazdığım bütün şiirler isimsizdi...ama teşviklerler hepsine bir mana ve ifade vermek zorunda kaldım...Gene bu şiirin yayınlandığında okumuş ve yorumumu yapmıştım....sevgiyle kalınız...
aşiyan052 tarafından 10/13/2008 8:51:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili hülya hn.uzun bir ayrılıktan sonra sayfanda dolaşmam beni mutlu etti...bu şiirini bayram hediyesiolarak kabul ediyor..hayırlı bayramlar diliyorum
Değerli, dostlarım bir kaç zaman ama süresini bilmiyorum,burada olmayacağım..Şehir dışında olacağım...Hepinizin bayramını şimdiden kutluyorum...Kadir geceniz de mübarek,dualarınız kabul olsun...Şiir tadında kalın
__________________________vurulma ki ne vurulma.......kurşun böyle hafif olmaz.......kurşun bedendedir .........bu vurulmada ne beden kalır ne ruh.........
Kısa ama yazılmayan birçok şeyi düşündüren dizeler.Şairin derinlerinden karanlığı yırtan ıslığında sevgiliye onlarca sayfa mektup kadar uzun aslında ... Tebrik ederim kalemini sevgi şair derin ve demliydi Dostlukla selam...