(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTERKEN BAŞLIYOR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTERKEN BAŞLIYOR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat devri daim gibidir yaprakları solup dökülen ağaç bizi hüzünlendirebilir...ama o yapraklar ağaca gübre vazifesi görür...yeni oluşumlar için..tebrikler şiirinize..
halbuki can verensin halbuki can verensin… halbuki can verensin
..biiznillahi teala..
ölüm, sen ne güzelsin……..
hayat her şeyi öldürürken ölüm her şeyi diriltiyor.. ne tuhaf ................................. korku ve inanç ölüm hep korkulmuştur oysa yaşam kadar hazır olmalıyız
halbuki can verensin halbuki can verensin… halbuki can verensin
..biiznillahi teala..
ölüm, sen ne güzelsin……..
hayat her şeyi öldürürken ölüm her şeyi diriltiyor.. ne tuhaf..
Ne deme gerektiğini inanın ilk defa bilemedim. Tesbitleriniz o kadar doğru ve o kadar gerçek ki. Herşeyi yok ederken hayat, aynı zamanda da dirilitiyor.
Muhteşem bir şiir güzel bir tema tebrikler üstad Hepimiz tadacağız ölümüde ayrılık olmasaydı kaleminiz daim olsun........................duayla akalın.
halbuki can verensin halbuki can verensin… halbuki can verensin
..biiznillahi teala..
ölüm, sen ne güzelsin……..
evet "ölüm asude bir Bahardır rindlerin ülkesinde"der Yahya Kemal ölümü gerçk manasıyla anlıyanlar için bu böyledir güzel bir şiirdi tebrikler selamlarımla
(ALLAHIM BİZİ KENDİNE DOST SEÇİNCEYE KADAR YAŞAT, VE AŞKINLA YANDIĞIMIZ BİR ANDA CANIMIZI ALKİ; ÖLÜM SANA KAVUŞMA BAYRAMIMIZ OLSUN.)RABBİM ölümü heyecanla bekleyip,yüreği o aşkla yanıp tutuşanlardan eylesin.ölüm bize acı değil,huzur ve mutlulk versin.versinki bu sonumuz değil,başlangıcımız olsun hasret kaldığımız sevgilerle.amin.çok teşekkürler arkadaşım.
o güzel yüreğinizden Allah razı olsun efendim. sabah sabah mest oldum. ne güzel anlattınız ölümü ve iç ısıttınız... ölümü son olarak düşünmek ne büyük bir kayıp...
hayatın ve yaşamanın en olası gayesini kendi tarafımca idrak edebilmenin hazzı ile ölümü hep sevmişimdir... yaşam denilen sürecin ne maksatla yaratılana bahşedildiğini anlayıpta mutsuz olacak bir canlı varlıkda tasavvur edemiyorum... olaki ölümü anımsayıpta mutsuz ve umutsuzluğa düşenlerinde bu süreci doğru algılayamadığını savunuyorum... ölümü gerçek manada anlayabildiğimizde, o soğuk simanın yerini sıcacık bir nur'ani ifadeye bıraktığını hayretle görebiliriz... yine etkili ders niteliğinde ve hak ettiği yerde kendini unutturmayacak dizelerdi... saygı ve selam ile can...
ölüm ürkütücü bir son inanmayanlar için. inananlar için ise yeni bir hayatın başlamasına vesile oacak en güzel olay... ölüm bir son değil. sevdiklerimize ulaşmamızı sağlıyacak en güzel vasıta. haklısın üstadım hayat herşeyi öldürürken.. ölüm her şeyi diriltecek... yazan yüreğin var olsun. tebrik selam ve saygılar....
hayat her şeyi öldürürken ölüm her şeyi diriltiyor.. ne tuhaf..
cok ayricaligi olan bir tarziniz var ...
tebrik ediyorum bu anlam dolu siirinizi........
Rabbim nasip ederse insallah yine daglara gidecegim .. yine böyle sizler icin fotograflar cekecegim... sayfanizda kendi ellerimle cektigim fotografimin olmasi benim icin onurdur ... ben de size cok tesekkür ediyorum.......
Bu güzel fotoğraf için sayın Zerre’ye (Fikret Şimşek) teşekkürler.. Ayrıca bu profesyonelliği, tarzı (fotoğraf sanatçısının ismini verip teşekkür etme) adeta kafamıza kazıyan sayın Hasret 29’a İsmail beye de selam olsun..
tebrikler. saygimla.