(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİRİZ............! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİRİZ............! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah doğru yoldan ayırmasın arkadaşım kısa ama aslında içine uzun mesajlar veren şiirdi Kardelen kardeşimiz yorumunda yazmış katılıyorum kutlarım şiirinizi ......selamlarımla..duayla
Evet kısacık da olsa çok uzun bir yolu hatırlatıyor şiiriniz. Fani dünyaya gelişimizle başlayan, sanki hiç ölüm yokmuşcasına çabalayan, keselerini doldurmak için, hakkı, hukuku bir kenara itip, elindeki servetin gücüne güvenip de haşa küçük dağları ben yarattım edası takınanlara güzel derstir şiirin." Hani Karun malı netmiş, Yalan dünya yalan imiş" Sözü de fayda etmiyorsa eğer karunun hayatının öğrenmeliler bence. Bakara suresini okumalarını tavsiye ederim. Öyle bir serveti vardı ki karunun, o yıllarda sadece hazinelerini kilitlediği kilitlerin anahtarlarını kırk deve çekemiyordu. Gerisini siz düşünün. Öyle azgınlaştı ki şimdiki Hiç ölmeyecekmiş gibi duran zenginlerimiz gibi, ki fakirler açlık çekerken, fakirin hakkı olan zekatı gasp edip vermezlerse eğer Karunu hazineleri ile birlikte yedi kat yerin dibine geçiren Yüce Rabbbim onların hakkından gelmeyec mi.? Öyle bir gelecek ki, Cehennemi yaratmıştır onlar için. Bu dünyaya gelen insan, sanmasın ki başı boş bırakılacaktır. Bir imtihan için geldik dünyaya, Biz insanları yaratan Yüce Rabbim, kendisine halife kılmıştır insanı. Eğer inanırlarsa, doğru işler yaparlarsa, meleklerin secde ettiği Eşref-i mahlûk oluruz. İnanmazlarda, kötü ameller işlerlerse şeytanın avanelerinde olur ve cehennem-i zümerâdan olurlar. Kutlarım güzel ve özlü duygular içeren şiirinizi.Saygılarımla.
Çok kıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim..bende kısa ama özlü kelimelerle ammareleşen nefsimize gem vurmak adına yazdım..ümit ederim mesajım yerine ulaşır .her zaman yorumlarınızı beklerim saygılarımla