Irak, İran, araplar; Filistin’i görmezler müslüman müslümanı neden tutmaz ey dostlar birliğin meşalesi deyip barış örmezler müslüman müslümanı neden tutmaz ey dostlar
aramızda kim suçlu,kimler yakar ateşi ABD bir tarafta, destekler kirli leşi müslüman sus pus olmuş, görülmemiş bir eşi müslüman müslümanı neden tutmaz ey dostlar
sıra gelecek elbet gidecek mücahitler bu uğurda baş koymuş her an hazır yiğitler ölen askerim için söylenecek ağıtlar Müslüman Müslümanı neden tutmaz ey dostlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mazlumları üzenler 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mazlumları üzenler 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birlik olmanın zamanını geldi geçiyor Zalim İsrail zulmüne devam ediyor Rabbim İsrail'in bir an evvel sonunu getirmesini yerle bir olmasını dilerim. Her insanı bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum Emeğinize sağlık tebrik ederim güzel bir siirdi verilen mesaj değerliydi. Selamlar
Peygamberler tarihine baktığımızda Hz.Davut İsrail Oğullarına, Oğlu Hz Süleyman İsrail oğullarına, Hz Musa İsrail oğullarına, Hz.İsa İsrail oğullarına 3 (üç) Büyük kitap ZEBUR, TEVRAT ve İNCİL İsrail oğullarına Hz Muhammet ve Karan Arap Kavmine yani bozuk kavimler hep o cağrafya da. Ne diyor yüce yaratıcı "Hiç bir KAVİM yoktur ki, helak etmediğimiz" yani bu İsrail kavmi de gün gelecek tarihten silinecektir. Araplar da aynı şey. Al birini vur ötekine.
Birlik beraberlik, kardeşlik, yardımlaşma gibi eylemleri ARAP devletlerinde bulamazsınız. Bunlar İngiltere, Amerika ve Avrupaya uşaklık dışında bir şey yapmazlar. Osmanlıyı Filistin de, Arabistan da, Yemende bunlar vurmadı mı sırtından. İnsan oğlu çok unutkan.
Müslüman Müslümanı tutması için önce MÜSLÜMAN olması gerek. İsrail'e ağzını açamayan Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirliklerinden ne beklenebilir ki. Sonuç olarak Atalarımız ne diyor, "Türk'e Türkten başka dost yoktur" Biz bu anlayışla yürümeye devam etmeliyiz.
Tabelacı İslamcılar ümmet anlayışını rafa kaldırdı maalesef. Biz inancı köreldidiğinden bu zulümler de yaşana gelecek. Umarız biz inancı yeniden yeşerir. Diğer bakış açısı, insanî olanı elbette. Aynı dinî bir yana bırakın, salt insan duruşu dahi gösterilebilse çok şey değişebilir. Emek verilen ve farkındalık oluşturan eserin kalemini tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Oğuzhan KÜLTE tarafından 1/28/2024 12:00:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evet, ne var ki temelinde kin mevcut. Hristiyan ve Yahudi dünyası Müslümanları yok edercesine saldırıyorlar. Rabbim nurunu er geç tamamlayacaktır. Yeter ki bizler o İslam ipinden sıkı sıkı tutunalım. Selam ve dua ile.
Öyle bir zamandayız ki; Böyle bir zamanda, kimin kimi gördüğünden, ne yaptığından ziyade; bizim; nerede ve kimin yanında durduğumuz önemlidir, diye düşünüyorum.
Cevap, 'mazlumun, masumun, mahzunun yanında' ise;
Ne mutlu bize!
Tebrik eder hayırlı günler dilerim.
Selam ve saygılar...
Mecit Aktürk tarafından 1/19/2024 5:05:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülkemiz İslâm Ümmetinin birleştirici harcı olmasına rağmen; Ümmetin ortasına girmiş sadece Müslüman ülkelerin düzenini ve birliğini bozuyor. Yanı siyonizmin kılıçtarlığını yapıyor. Bütün problem bizim yetkililer. Artık her şey ayan ,beyan.....😥🤔
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun maalesef İslam dünyasının hali içler acısı zulüm burda, işkence burda, soykırım burda amma bir türlü uyanış yok inşallah bir gün olur şu gaflet uykusundan uyanır nice şiirlere inşallah hocam Sonsuz saygılarımla
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vrdı, Hakikat vardı,ı ,va o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Değerli şairim sayfanızda kurgusuyla anlam ve akıcılığıyla güzel bir eserinizi daha beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Sorgularıcı güzel dizeleri yüreğimiz yanarak okudum. Şiirde anlatıldığı gibi bazı ABD Çekiyor Ardından Avrupa devletleri de yanında olunca bir kaç devlet dışında herkes dört maymunu oynuyor. Velhasıl İş Türkiye'ye düşüyor ama Türkiye savaşa girerse muhtemelen 3. Dünya savaşı na yol gözüküyor . Hükümet tedbirli davranmak zorunda Ama yinede Filistin'i en çok destekleyen ülkelerden biri de Türkiye. Örneğin yaralılar Türkiye'de ki hastanelere getiriliyor. Biz bireyler olarak kendimize düşen görevi yerine getirmemiz gerekiyor. Mesela onların mallarını almamak boykot etmek ve onlara hizmet eden Kredi kartlarını kullanmamak olmalı. Allah yardımcıları olsun.. Hukuk adalet tanımayan zulüm edenleri Allah kahrı perişan eylesin.
Kur'an asla ırkçı değildir Ben hayatı ikiye ayırdım, mazlumlar ve zalimler .yani adalet babanın ogluda olsa mazlumdan yana olup hakkı teslim etmek icap eder ,diğer türlü baktığımızda işte tamda emperyaller bunu bizim gibi ülkeleri bölmek için malzeme yapar.olay tamda buraya evrilir tarihimizde buna hep şahitlik etmiştir .sağcı solcu, Kürt Türk, alevi Sünni ,laz Çerkez .İslam dini evrensel bir sarmaldır tek kıstası adalet ve haktır.islam adı altındaki ülkeler içi bosaltilmis manadan uzak şekilci İslami yaşar Ken kendi vatandasina bile merhametten yoksundur. Suud daha düne kadar komşusu yemendeki çocukları misket kurşunlarıyla olduruyorsa hangi İslam? Paranın put olduğu yerde yeşilin saltanatı üstündür .İslami namaza oruca ve kadının saçının teline indirgeyen mantık dini sömürmeye ve kullanmaya hazır hale getirmiştir malesef.
Güzel bir konuydu müjgan hocam, kaleme saygılarımla.
Şu islam coğrafyasında lider konumunda olup, mazlumun hep yanında olan, haksızlığa göğüs gerçek tek ülke Türkiye’dir . Hassas bir konu işlemişsiniz Müjgan hanım Tebrik ederim
Türk Türk'ü tutmuyor ki, Müslüman Müslümanı tutsun üstadım...bir yerde okumuştum Müslümanlara seslenen bir resim; şu Yahudilerle ne zaman çarpışacaksınız diyor da, cevap; Müslüman oldukları zaman diyor. durum bundan ibaret...yabancı yemeye vaktimiz kalmıyor, birbirimizi yemekten... duyarlı asil yürek sesiydi. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...