Beden derdini tabip, gönül derdini habip anlar. Bize düşen o meramla, doğru kapıyı çalmaktır. Derde düçar olmayan, cümle alemi dertsiz sanar. Saadetin büyüğü, halden anlayanı bulmaktır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Halden anlayan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Halden anlayan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)) Anlamlı ve muhteşem.Kayıtsız kalamadım, bağışlayın lütfen.Sağlıcakla.Saygıyla.
Söz konusu olunca elektrik. Kıymetlidir parayı sayan trink. Görüntü verince dal boylu civan. İşe yarar mı hiç tuzsuz ve yavan? Ne çekerse insan kendinden çeker.. Bulur işte kendine yakışır heyevan.
Bende üstadın şiirine bu kadar uyan resmi görünce birşeyler yazmadan ve paylaşmadan geçmeyeyim dedim.
Yazdığınız bu hoş dizeler içinde çok teşekkür ederim.
İnsan işte kimi zaman verdiği yanlış kararların kimi zaman da hakkında alınan kararların muzdaribi. Ne diyelim Allah her iradeyi kendi hayrına döndürsün Selam ve muhabbetle
Kesinlikle. Taşımasa bile omuz vermeliydi yüklenene.
Hayat arkadaşıdır,kız kardeşidir yada kızıdır blinmez ya da hiçbir şeyi olmasın kendinden daha güçsüz bir varlığın yüküne omuz vermeli idi değil mi üstad. Çok teşekkür ederim yorumunuz için Hürmetle
tebriklerimle