(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün de akşam oldu Bir iftar daha geçti Bundan sonrakiler de Başka akşamlara kaldı... xxx xxx Günler, aylar, yıllar geçecek Ömrümüz sona erecek Böyle gelmiş böyle gider Sıra bize de gelecek...
Gelecek elbet de ...Şiirlerinizde hep aynı konu.İsteyince kafiyeli taşlama bile yapabilen birisiniz.Yani böyle yazmakla bişeyler anlatmak istiyor gibisiniz....:)))
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/151148/iftara-gittik.html 9/20/2008 eklenen şiir İftara gittik
Bu akşam ilk defa İftara gittik... Ramazan boyunca sanırım Tekrar gidemeyeceğiz... Darısı sonraki ramazanlara, Bir varmış bir yokmuş gibi Bakarız bir yıl geçti, Ömür dediğin zaten ne ki...! Darısı bizden sonrakilere Hayat dediğin bir rüya gibi Göz açık kapayınca ordasın Bir han gibi buradasın...
9/21/2008 tarihinde eklendi
Yeni bir gün başladı
Bugün de sabah oldu Yeni bir gün başladı Zaman hiç durmuyor Durmadan ilerliyor xxx xxx Yaşamak güzel aslında Nefes almak derin derin Doğada yürümek sorunsuz Kaynaktan su içmek de var... xxx xxx Haydi yaylaya gidelim Temiz hava alalım Doğada yaşayalım Hayat daha güzel orada...
aynı gün yine; Yine akşam oldu
Bugün de akşam oldu, Her taraf karardı, Gözlerim ağırlaştı, Yarına Allah kerim... xxx xxx xxx Yarın başka bir dünya, Yarın başka bir ufuk, Yarın başka bir ömür, Yarın da gelip geçecek... xxx xxx xxx Hayat böyledir işte, Bir görünür bir kaybolur... Hayat böyledir işte, Onu anlayamadan gidilir...
cimcime79 tarafından 10/17/2008 1:09:44 PM zamanında düzenlenmiştir.