(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
edebiyatın bu kadar hafife alınması düşünülmesi gereken bi konudur... size yazmayın demiyorum ama biraz daha kafa yorarak yazsanız burdaki insanlara haksızlık etmiş olmazsınız... bunlar şiirle alakası olmayan şeyler... ve ben şiire gerçektn önem veren birisi olarak söylemek isterim... bu yazdıklarınızın şiiri önemseyen insanlara söz hakkı verdiğini bilin... keza yazıyoruz...
bu beni acıtıyor sevgili bibi... yazdığın düz yazı gibi bence yazma işini askıya al bunlar bozuk yemek gibi...
:))
d_i_l_e_k tarafından 9/23/2008 12:44:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu sabah yine erkenden kalktım Yıllardır her sabah yaptığım gibi. Ramazan olduğunu hatırlayınca Salonda yeniden uykuya daldım... xxx xxx Öğlen üzeri yeniden uyandım Bir şiirle güne başlamak istedim. Şimdi karşınızda yazıyorum, Söyleyin nasıl bir şiir yazdım? xxx xxx Herkese göre değildir bu elbette Bunu bilmediğimi sanmayın. Yine de inatla sürdüreceğim İşte yine karşınızdayım... xxx xxx Bazılarınız bana kızabilir, Anlayışla karşılıyorum. Eskiden ben de kızıyordum, Acıtmadan geçiyor üzülmeyin...
eyvahhh bibi kızmış:)))
cimcime79 tarafından 10/17/2008 1:10:32 PM zamanında düzenlenmiştir.