(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ MAYMUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ MAYMUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hepimiz biraz maymun değilmiyiz. Özellikle politikacılar buna herhalde en güzel örnek olur. Vaatler var icraat yok. Bazıları dürüstlük daslar, sonrada mal varlıklarını saklar. Herkes olduğundan farklı bir duruş sergiliyor. Bazılarıda dini benimsemediği için özgürlük meraklısı olmuş hatta zıvanadan çıkacak kadar. Şiirin kapsama alanı baya geniş. Bir çok kişi bulunduğu dengenin maymunu olmuş farkında değil. Farkına vardığında ya çok geç oluyor yada farkında olsada şartlara uymak zorunda kalıyor. Düşündükçe mevzu büyüyör. Çok anlamlydı. sağlıcakla kalın..
ben bu işi ikiye ayırıyorum şahsen. mecbur olanlar, olmayanlar.. mecburiyet hadi bir derece işi anlaşılır kılıyor. ama ya "olmayanlar" bence asıl mevzubahs olan bu. şiirde de onu vurgulamaya çalıştım.
bu korkuya sen mezara nasıl gireceksin ben onu merak ediyorum
mezara nasıl gireceksin, ben onu merak ediyorum.
mezara nasıl gireceksin, ben onu merak ediyorum...
tik tak.. tik tak.. tik tak.. .............................. toplumsal huzuru huzur vermesi gerekenler bozunca daha çok nasibini almamış benzetmeler okuyacagız en çok ihtiyacımız oldugu şu günlerde birliktelige ihtiyacımız var maymun bile olabilseler razıyız zira maymunlar en akıllı hayvanlardır