(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rubai X şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rubai X şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
🤣🤣🤣 üstadım herkes cennet vaad ediyor ne garip Allah sonumuzu hayr eylesin inşaAllah... Anlam.dolu güzel bir dörtlük yüreğinize gam Düşmesin Saygılarımla
Yüce Yaradan'a hafif tertip sitemler di bu dörtlük. Yaradan'ın işlerine aklımız ermez,ondan gelen her şeyin vardır bir hikmeti. Kutluyorum,saygıyla esenlik diliyorum.
Değerli şairim sayfanızda dizeleriyle uyumuyla kurgusuyla güzel bir eser okudum yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Eee Yaradan'ın işine akıl sır erdiremeyiz. Her şerde bir hayır varken, aklımız buna anlamaktan aciz yaratılmış.
Ömer Hayyam, günümüze önemli eserler bırakmış, matematik, astronomi, edebiyat gibi bilim alanlarıyla ilgilenmiş müstesna bir kişilik olmakla birlikte tarihte Mutezile olarak da anılır. Tabi en doğrusunu Allah bilir.
Saygı ve selamlarımla, sağlıcakla kalınız kıymetli şairim.
Bunca günah işlet bunca zulüm ver İnme hiç aşağı öyle orda seyr Hani istemezsen yaprak oynamaz Sonra vad edersin cennet diye yer
Bu şiir, zalim bir kişiye hitaben yazılmıştır. Şair, bu kişinin yaptığı günah ve zulümlerin hesabını vereceğini söyler. Bu kişinin, yaprakları bile oynatamayacağını, ancak Allah'ın izniyle hareket edebileceğini belirtir. Şair, bu kişinin cennet vaadine de inanmadığını, bunun sadece bir aldatmaca olduğunu ifade eder. Şair, bu şiirle hem zalim kişiye hem de okuyucuya bir uyarıda bulunur.
Anlam.dolu güzel bir dörtlük yüreğinize gam Düşmesin Saygılarımla