Üç şeye dikkat edeceksin Bir diline İki eline Üç beline Yaptığın iyilikten Karşılık beklemeyeceksin Sırrını kimseye söylemeyeceksin Kötü niyette beslemeyeceksin Sevgiyi şiar edeceksin Unutma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yine güzel anlamlı kurgusuyla mükemmel akıcı bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Ne güzel demiş o üç şeyi. Hace Bektaş-ı Veli... Derin anlarları olan üç ifade. Diline,eline,beline sahip çıkacaksın. Bu uyarılar hiç boşuna değil. Eski Türk'lerde bir "TÖRE" dir,de bu söylem. Güzel ve anlamlıydı şiir. Kutlarım,saygıyla esenlik dilerim.
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Bu şiir, hayatın temel prensiplerini öğütleyen bir nasihatname gibidir. Şair, dil, el ve bel gibi üç önemli organımıza dikkat etmemizi, iyilik yaparken karşılık beklemeden, sır saklayarak ve kötülükten uzak durarak sevgi dolu bir yaşam sürmemizi tavsiye eder. Şairin bu öğütleri, hem kendimiz hem de başkaları için mutluluk ve huzur getirecektir. Şair, şiirin sonunda "Unutma" diyerek, bu prensipleri hayatımızda uygulamamızın önemini vurgular.
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri beğenerek okudum akıcılığla anlam ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık Üstadım nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla...
Ne güzel demişsiniz değerli şairim.
Keşke herkes böyle olsa,dünya ne kadar güzel olurdu.
Kalemin ve yüreğin daim olsun.
Selam ve saygılarımla...