Güneşin ışınlarından bir avuç alarak, Kapkaranlık dünyama, Aydınlık verebilir/misin? Söyle… _________Söyle ey sevgili, verebilir/misin?
Seni bir kez daha görebilmek için Ömrüm vefa etmezse, Lokman hekimin ölümsüzlük ilacından… Bana getirip, içirebilir/misin? Söyle… _________Söyle ey sevgili, içirebilir/misin?
Sana olan özleminden artık, Hasta olmuş bu kalbi, Zemzem suyu ile yıkayıp, Eski haline getirebilir/misin? Söyle… _________Söyle ey sevgili, getirebilir/misin?
Azrail gelip kapıma dayandığında… Hayır! Ona dokunma, Benim canımı al diyebilir/misin? Söyle… _________Söyle ey sevgili, diyebilir/misin?
Seni bilemem ey sevgili! Ama… _________Ama ben bunların hepsini yapabilirim. İşte ben seni böylesine ölümüne sevdim… Söyle… _________Söyle ey sevgili, _________Sende beni böyle SEVEBİLİR/MİSİN?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE EY SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE EY SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni bilemem ey sevgili! Ama… _________Ama ben bunların hepsini yapabilirim. İşte ben seni böylesine ölümüne sevdim… Söyle… _________Söyle ey sevgili, _________Sende beni böyle SEVEBİLİR/MİSİN?
yaşanabilmesi hemen hemen imkansız
olan bir şiir okudum böyle bir sevgi
bulunabilirsen haberim olsun:)
şiir sıcak samimi içten dileyişlerin olduğu
güzel bir tarzda yazılmış kutlarım şairem